Saturday, June 29, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهخبرگزاری‌های کره جنوبی اعلام کرد‌ه‌اند که صرافی‌های ارز دیجیتال این کشور، ۶۰۰ توکن فهرست شده را پس از اجرایی شدن قانون دارایی‌های مجازی از ماه آینده، مورد بازرسی قرار خواهند داد.

این موضوع باعث ایجاد احساس ترس در میان معامله‌گران و کاهش چشمگیر قیمت آلت‌کوین‌ها شده است. دولت کره جنوبی با هدف اطمینان‌بخشی به معامله‌گران تصریح کرد که مستقیماً در روند بررسی دخالت نخواهد کرد.
هدف قانون حفاظت از کاربران دارایی‌های مجازی که تحت عنوان قانون دارایی‌های مجازی نیز شناخته می‌شود، ارائه چهارچوبی ساختاریافته برای تراکنش‌های دارایی‌های مجازی و محافظت از کاربران است، اما به‌طور ناخواسته باعث ایجاد ترس در بین سرمایه‌گذاران شده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


بر اساس این قانون، صرافی‌ها به صورت دوره‌ای توکن‌های لیست‌شده را مورد بررسی قرار می‌دهند تا در صورت مشاهده موارد مشکوک آن‌ها را حذف نمایند.
طبق گزارش‌ها، کاربران پس از شنیدن این خبر، اقدام به فروش گسترده دارایی‌های خود کرده‌اند که منجر به کاهش شدید قیمت آنها شده است.
سرویس نظارت مالی کره‌ جنوبی همچنین از سرمایه گذاران خواسته تا از خطرات مرتبط با حوزه کریپتو آگاهی پیدا کنند و با دانش کافی اقدام به سرمایه‌گذاری در این بازار نمایند.
یکی از مقام‌های مسئول با تاکید بر اهمیت سرمایه‌گذاری مسئولانه هشدار داده که سرمایه‌گذاران باید عوامل ریسک و پایداری سرمایه‌گذاری خود را در نظر داشته باشند.






Source
#وحشت #در #بازار #آلتکوینها #شایعه #حذف #۶۰۰ #توکن #از #صرافیهای #کرهای #صحت #دارد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply