Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبر اساس داده‌های پلتفرم دیفای‌لاما (DefiLlama)، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه تون (TON) از اوایل ماه مارس بیش از ۲۷ برابر افزایش یافته و از ۶۰۰ میلیون دلار فراتر رفته است. این شاخص تنها در عرض سه هفته گذشته، بیش از دو برابر شده که از رشد سریع این اکوسیستم و اعتماد سرمایه‌گذاران به آن حکایت دارد.

افزایش سریع TVL شبکه تون عمدتاً به واسطه صرافی‌های غیرمتمرکز مانند استون.‌فای (Ston.fi) و دی‌داست (Dedust) و همچنین، پروژه‌های لیکویید استیکینگ مانند تون‌استیکرز (Tonstakers) و بیمو (bemo) امکان‌پذیر شده است.
طبق‌ اعلام دیفای‌لاما، بیشتر ۱۰ پروتکل برتر بلاکچین تون، در هفته گذشته رشد قابل‌توجه TVL خود را تجربه کرده‌اند. به عنوان مثال، TVL دی‌داست بیش از ۵۰ درصد افزایش یافته و به نزدیک ۳۰۰ میلیون دلار رسیده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


پروتکل‌های کوچک‌تر مانند بیمو، دائولاما (DAOLama)، استیکی (Stakee) و اوا (EVAA) نیز رشد چشمگیری را در دوره زمانی یاد شده به ثبت رسانده‌اند.
طبق داده‌های کوین‌گکو (CoinGecko)، تون‌کوین، توکن بومی بلاکچین تون‌، اخیراً در تاریخ ۱۵ ژوئن به رکورد جدید ۸.۲۵ دلار رسید و برای اولین بار به ارزش بازار بیش از ۱۹ میلیارد دلار دست یافت.
قیمت این ارز دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهشی ۷.۳ درصدی به ۷.۱۹ دلار رسیده و در حال حاضر، در رتبه هشتم برترین ارزهای دیجیتال بازار قرار دارد.


منبع

کریپتو پوتیتو





Source
#موفقیت #جدید #بلاکچین #تون #ارزش #سرمایه #قفلشده #در #شبکه #از #۶۰۰ #میلیون #دلار #گذشت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply