Monday, July 1, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبر اساس داده‌های بازار، قیمت بیت کوین (BTC) با تداوم فشار فروش، در محدوده ۶۶ هزار دلار باقی مانده است. طبق آخرین گزارش بیت‌فینکس‌ آلفا (Bitfinex Alpha)، سقوط بیت کوین عمدتاً ناشی از فروش دارندگان بلندمدت، نهنگ‌ها و ماینرها بوده است.

در همین راستا، داده‌های اخیر کریپتو‌کوانت (CryptoQuant) نیز نشان می‌دهند که جریان بیت کوین ورودی به صرافی‌ها افزایش یافته است.
طبق گزارش‌ها، جریان خروجی از کیف پول‌های دارندگان بیت کوین، در بازه‌های زمانی ۱ تا ۳ ماهه، ۳ تا ۶ ماهه و ۶ تا ۱۲ ماهه در حال افزایش است. در آخر هفته گذشته، تقریباً ۴۰ درصد از بیت‌کوین‌های ارسال شده به صرافی‌ها از کیف‌پول‌های ۳ تا ۶ ماهه و ۲۰ درصد آن نیز از کیف‌پول‌های ۶ تا ۱۲ ماهه بوده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


انتقال این حجم از بیت کوین به صرافی‌ها، باعث افزایش فشار فروش شده و انتظار می‌رود که این موضوع منجر به کاهش بیشتر قیمت شود.
مایکل ون‌دی‌پوپ، تحلیلگر محبوب بازار ارزهای دیجیتال، در این باره می‌گوید که قیمت بیت کوین برای مدت طولانی بین ۵۷ تا ۷۳ هزار دلار باقی مانده و انتظار می‌رود کاهش بیشتری پیدا کند. وی پیش‌بینی می‌کند که قیمت این ارز دیجیتال در کوتاه‌مدت در محدوده ۶۳ هزار دلار و ۶۴.۵ هزار دلار حمایت شود. bitcoin-exchange-inflow-jumps-btc-price-drop-to-63000-likely-
از طرفی، یکی دیگر از تحلیلگران کریپتو به نام علی مارتینز، می‌گوید در صورتی که قیمت بیت کوین به ۶۷۴۵۰ دلار برسد، حجم زیادی از پوزیشن‌های معامله‌گران (حدود ۱۹.۵۰ میلیون دلار) لیکویید خواهد شد.






Source
#افزایش #جریان #ورود #بیت #کوین #به #صرافیها #چه #کسانی #کوینهای #خود #را #میفروشند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply