Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 3 دقیقهارز دیجیتال آی‌او.نت (IO) به عنوان یکی از توکن‌های جدید بخش زیرساخت‌های فیزیکی غیرمتمرکز یا دپین (DePin)، این روزها توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جلب کرده است.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت آی‌او.نت در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۱ درصدد افزایش یافت و امروز ۱۳ ژوئن، به بالاترین سطح تاریخی خود در ۶٫۴۵ دلار رسید. البته در زمان نگارش این خبر، قیمت این توکن به محدوده ۵٫۵۹ دلار عقب‌نشینی کرده است، با این حال، در بازه روزانه همچنان بیش از ۳۰ درصد رشد دارد.
همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار و حجم معاملات آی‌او.نت نیز در ۲۴ ساعت گذشته، به ترتیب ۳۰ و ۴۵ درصد افزایش پیدا کرده است.ionet-price-prediction-io-goes-ballistic
این رشد چشمگیر در میان احساسات صعودی فعالان بازار نسبت به آی‌او.نت رخ داده و برخی معتقدند که این ارز دیجیتال، یکی از امیدوارکننده‌ترین پروژه‌های بخش دپین است. آی‌او.نت به عنوان یک پلتفرم غیرمتمرکز بر بستر شبکه سولانا، دسترسی مقرون به صرفه به منابع پردازشی GPU را برای شرکت‌ها ​​و استارتاپ‌ها فراهم می‌کند.

RamzarzRamzarzخرید سریع IO!
با یک کلیک آی او نت (IO) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید IO


در همین راستا، پلتفرم ردیابی Lookonchain گزارش داده که یک معامله‌گر، ۳،۱۲۰ کوین سولانا به ارزش بیش از ۴۸۴ هزار دلار را برای خرید ۸۵،۳۲۶ توکن IO خرج کرده است. علاوه بر این، همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، این ارز دیجیتال به تازگی توسط بایننس لیست شده است. آی‌او.نت در چند صرافی معتبر دیگر، مانند کوکوین، بای‌بیت، گیت، مکسی و غیره نیز، در دسترس است.

تحلیل و پیش‌بینی قیمت آی‌او.نت

در حال حاضر، قیمت آی‌او.نت در یک کانال موازی صعودی در حال حرکت است. در صورتی که گاوها اقدام به برداشت سود خود نکنند، روند صعودی این رمزارز همچنان ادامه خواهد داشت.ionet-price-prediction-io-goes-ballistic
در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) آی‌او.نت بالاتر از سطح میانگین ۵۰ است. اندیکاتور مکدی (MACD) نیز در محدوده مثبت قرار دارد. این‌ها نشان می‌دهد که احساسات فعالان بازار نسبت به رمزارز IO همچنان صعودی است.
بنابراین، اگر شتاب خرید افزایش یابد و قیمت آی‌او.نت به بالاتر از خط مرکزی کانال صعود کند، این رمزارز می‌تواند اوج تاریخی خود را پس گرفته و به سمت هدف بعدی خود در ۷٫۰۷ دلار حرکت کند.
از سوی دیگر، با توجه به موقعیت خط مکدی پایین‌تر از خط سیگنال، خرس‌ها می‌توانند روند صعود آی‌او.نت را با مشکل مواجه کنند. برای اینکه تز صعودی آی‌او.نت باطل شود، کندل قیمت این ارز دیجیتال در بازه زمانی یک ساعته، باید زیر سطح ۵۰ درصد فیبوناچی در ۴٫۹۶ دلار بسته شود.



Source
#تحلیل #پیشبینی #قیمت #آیاو.نت #ستاره #جدید #در #حال #ظهور #در #بازار #توکنهای #دپین

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply