Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهصرافی بایننس اعلام کرده که قصد دارد جفت‌ ارزهای معاملاتی جدیدی را برای نات‌کوین (NOT) و داگ ویف هت یا سگ‌ کلاهدار (WIF) اضافه کند. این جفت‌ ارزهای معاملاتی جدید عبارتند از؛ نات‌کوین با رئال برزیل (BRL) و سگ‌ کلاهدار با یورو (EUR)، که از فردا برای معامله در دسترس خواهند بود.

نات‌کوین که در ابتدا به عنوان یک بازی تلگرامی در بستر بلاکچین تون (TON) عرضه شد، طی مدت کوتاهی به پایگاه کاربری بسیار گسترده‌ای دست یافت.
در حال حاضر و علی‌رغم تردیدهای اولیه، نات‌کوین به ارزش بازار ۱.۸ میلیارد دلاری و حجم معاملات ۱.۲ میلیارد دلاری دست یافته است. قیمت این توکن طی ۲۴ ساعت گذشته با رشدی ۱۰.۸ درصدی به ۰.۰۱۸ دلار رسیده است.binance-announces-major-new-notcoin-not-and-dogwifhat-wif-listings-
سگ‌ کلاهدار نیز یک میم‌کوین مبتنی بر شبکه‌ سولانا است که از زمان عرضه در نوامبر ۲۰۲۳، رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده است. قیمت این توکن از نزدیک صفر به ۴.۸۸ دلار افزایش یافته و در حال حاضر دارای ارزش بازار ۲.۷۶ میلیارد دلاری و حجم معاملات ۵۰۰ میلیون دلاری است.

RamzarzRamzarzخرید سریع NOT!
با یک کلیک نات کوین (NOTCOIN) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید NOT


اضافه شدن جفت‌ ارزهای معاملاتی جدید برای این توکن‌ها، اهمیت آنها را در بازار کریپتو نشان می‌دهد و نقدینگی و دسترسی بیشتری را برای معامله‌گران فراهم می‌کند.
بایننس با فهرست کردن توکن‌های محبوب مانند نات‌کوین و سگ کلاهدار قصد دارد حجم معاملات و در نتیجه، درآمد خود از کارمزدهای معاملاتی را افزایش دهد.
این صرافی همچنین خدمات ربات‌های معاملاتی را برای این جفت‌ ارزها فعال کرده که تجربه معاملاتی کاربران را بهبود می‌بخشد. با این حال، ساکنان چندین کشور، به دلیل محدودیت‌های منطقه‌‌ای، قادر به معامله این جفت‌ ارزها نخواهند بود.






Source
#بایننس #جفتارزهای #جدیدی #برای #ناتکوین #لیست #میکند #سیگنالی #مثبت #برای #قیمت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply