Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 3 دقیقهتون کوین (TON)، ارز دیجیتال بومی شبکه بلاکچین اوپن نتورک (Open Network) تلگرام، با یک رشد ۷.۸۶ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده قیمتی ۷.۵۶ دلار معامله می‌شود.

به این ترتیب، تون کوین اکنون به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۷.۸۰ دلار که ۵ ژوئن به ثبت رساند، نزدیک‌تر شده و برای عبور از این محدوده تلاش می‌کند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


ارزش بازار این رمزارز در حال حاضر ۱۸.۵میلیارد دلار است و همین موضوع، آن را به نهمین ارز دیجیتال بزرگ بازار تبدیل کرده است.Can-toncoin-price-hits-10-dollar
همزمان با این رشد قیمتی، حجم معاملات روزانه تون کوین نیز با افزایش ۱۱۵ درصدی، به ۵۰۴ میلیون دلار رسیده است.

تحلیل تکنیکال تون کوین

تحلیل تکنیکال نمودار قیمت تون کوین، تشکیل الگوی تقاطع طلایی را نشان می‌دهد. در این الگو، میانگین متحرک ۵۰ روزه، میانگین متحرک ۲۰۰ روزه را رو به بالا می‎شکند که نشان‌دهنده پتانسیل روند صعودی بلندمدت برای تون کوین است.
همچنین، شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در محدوده ۶۲ قرار گرفته که نشان می‌دهد فضای کافی برای افزایش بیشتر قیمت TON پیش از رسیدن به منطقه اشباع خرید وجود دارد.Can-toncoin-price-hits-10-dollar
در حال حاضر، اولین مقاومت پیش ‌روی تون کوین، سطح ۸ دلاری است که با عبور از این سطح، انتظار می‌رود قیمت تون کوین به سمت ۱۰ دلار و بالاتر حرکت کند.

تون کوین در شبکه‌های اجتماعی

علاوه بر تحلیل تکنیکال، دیگر معیارهای اجتماعی تون کوین نیز در حال افزایش هستند. حجم فعالیت‌های اجتماعی و تسلط اجتماعی این ارز دیجیتال در پنج روز گذشته صعودی بوده است. این افزایش در فعالیت‌های اجتماعی، اغلب قبل از جهش قیمتی در بازار اتفاق می‌افتد.
در همین حال، تعداد کل دارندگان تون کوین نیز افزایش یافته که نشان‌دهنده اعتماد سرمایه‌گذاران به این پروژه است.

رشد چشمگیر شبکه تون کوین

از طرفی، شبکه بلاکچین تون با جذب توسعه‌دهندگان زیادی از حوزه دیفای (DeFi)، رشد چشمگیری داشته است. در حال حاضر، ارزش کل دارایی‌های قفل شده (TVL) در بلاکچین تون نزدیک به ۱ میلیارد دلار است.
تعداد کیف پول‌های فعال تون کوین نیز از ۱.۲۸ میلیون در ابتدای سال ۲۰۲۴ به بیش از ۸ میلیون در حال حاضر رسیده است. شبکه تون همچنین در بخش بازی‌های کلیک برای کسب درآمد (Tap-to-earn)، مانند نات کوین (Notcoin)، دستاوردهای قابل‌توجهی کسب کرده است. نات کوین در حال حاضر بیش از ۳۰ میلیون کاربر با ارزش بازار ۱.۸ میلیارد دلاری دارد.
یکی دیگر از پروژه‌های مهم در اکوسیستم تون کوین، پلتفرم تپ سواپ (TapSwap) است که دارای پایگاه کاربری ۴۹ میلیون نفری است.



Source
#تون #کوین #آماده #ثبت #رکورد #قیمتی #جدید #هدف #بعدی #TON #رسیدن #به #۱۰ #دلار #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply