Saturday, June 29, 2024


روند صعودی سال ۲۰۲۴ نزدیک است و شور و هیجان را در بین علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال که مشتاق به سرمایه‌گذاری در آن هستند، برانگیخته است. در این مطلب، ۴ آلتکوین‌ انتخاب شده‌اند که نشانه‌های امیدوارکننده‌ای از بازدهی عظیم را با آمدن آلت سیزن آتی نشان می‌دهند.

به گزارش والکس و به نقل از دکریپتو بیسیس، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که بازار صعودی آلت کوین‌ها در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد. برای اینکه بتوانیم از این بازار بهره‌مند شویم باید در اصلاحات بازار به فکر خرید آلت کوین‌های موردنظر خود باشیم. از این رو، به معرفی ۴ آلت کوین خواهیم پرداخت که احتمالا در آلت سیزن بعدی شاهد درخشش آن‌ها خواهیم بود.

۱- بررسی قیمت نات کوین (NOT)؛ تجزیه و تحلیل روندها

قیمت نات کوین (NOT) در حال حاضر بین ۰.۰۱۴۸ تا ۰.۰۲۶۰ دلار معامله می‌شود. در هفته گذشته، قیمت آن ۲۵.۴۶٪ کاهش یافت، اما در ماه گذشته شاهد جهش بیش از ۳۰۰ درصدی بود. نزدیکترین سطح حمایت ۰.۰۱۰۵ دلار است و سطوح مقاومت آن در ۰.۰۳۲۹ دلار و ۰.۰۴۴۱ دلار قرار دارند. شاخص‌هایی مانند RSI (۶۰.۶۱) و Stochastic (۴۱.۳۶) نشان می‌دهند که نات کوین در حال صعود است اما اندیکاتور MACD نیز روند نزولی را نشان می‌دهد. در حال حاضر به نظر می‌رسد قیمت به مرحله اصلاحی پایان داده است.

نمودار روزانه نات کویننمودار روزانه نات کوین

۲- چشم‌انداز قیمت رندر (RNDR)

رندر (RNDR) در حال حاضر بین ۸.۱۸ تا ۱۰.۵۷ دلار معامله می‌شود. این توکن هوش مصنوعی در یک حرکت اصلاحی با نزدیکترین سطح مقاومت در ۱۱.۹۳ دلار و نزدیکترین حمایت در ۷.۱۴ دلار قرار دارد. طی هفته گذشته، قیمت RNDR حدود ۱۶.۲۷٪ کاهش یافته است. در ماه گذشته نیز ۲۳.۵۷٪ افت قیمت داشته است. با این حال، طی شش ماه گذشته ۱۰۲.۲۵٪ افزایش یافته است. میانگین متحرک ساده ۱۰ روزه ۸.۴۱ دلار است، در حالی که میانگین متحرک ۱۰۰ روزه ۹.۲۳ دلار است. RSI روی ۴۳.۶۵ قرار دارد که نشان‌دهنده ورود به منطقه اشباع فروش بوده اما در حال صعود است.

نمودار روزانه رندرنمودار روزانه رندر

۳- بررسی اجمالی و پیش‌بینی قیمت نیر پروتکل (NEAR)

قیمت پروتکل نیر (NEAR) در محدوده ۵.۸۹ تا ۷.۴۹ دلار معامله می‌شود و در یک حرکت اصلاحی است. میانگین متحرک ۱۰ روزه آن روی ۶.۲۳ دلار است که کمتر از میانگین متحرک ۱۰۰ روزه ۶.۶۶ دلار قرار دارد. RSI در ۴۲.۷۹ نشان می‌دهد که NEAR در منطقه اشباع فروش است. اندیکاتور استوکستیک در ۳۸.۳۴ نیز نشان می‌دهد که قیمت ممکن است در نهایت صعودی شود. در هفته گذشته، NEAR حدود ۱۲.۴۳٪ و در یک ماه ۱۱.۲۹٪ کاهش یافت. علیرغم افت اخیر، طی شش ماه ۱۶۶.۸۴ درصد افزایش یافته است. نزدیک‌ترین مقاومت ۸.۳۹ دلار و حمایت ۵.۲۰ دلار است.

نمودار روزانه نیرنمودار روزانه نیر

۴- بررسی قیمت هدرا (HBAR)

پروژه هدرا (Hedera) با نماد HBAR در حال حاضر در محدوده ۰.۰۸ تا ۰.۱۰ دلار قرار دارد. قیمت زیر مقاومت کلیدی ۰.۱۲ دلار است و حمایت آن در ۰.۰۷ دلار است. در هفته گذشته، HBAR بیش از ۱۳٪ کاهش یافت و در ماه گذشته ۱۷.۳۶٪ ریزش را تجربه کرد. اما در مجموع در شش ماه گذشته ۱۵.۱۵٪ رشد داشته است. شاخص‌ها حاکی از یک مرحله اصلاحی هستند، زیرا حرکت آن ضعیف باقی مانده است. قیمت فعلی HBAR نزدیک به میانگین‌های متحرک کوتاه‌مدت و بلندمدت است که نشان‌دهنده روند محدود آن است.

نمودار روزانه هدرانمودار روزانه هدرا

جمع‌بندی

RNDR NEAR ،HBAR و NOT شاید در کوتاه مدت سود بالایی نداشته باشند اما در بلند مدت بسیار پرسود خواهند بود. برای خرید در بلند مدت توجه به روش‌های مدیریت سرمایه از قبیل خرید در اصلاحات بازار و همچنین خرید پله‌ای توصیه می‌شود.

توجه: این مطلب صرفا ترجمه بوده و پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست. در انتخاب نوع سرمایه‌گذاری توصیه می‌شود ابتدا خودتان تحقیقات مستقلی را انجام داده و سپس بر اساس مدیریت ریسک و سرمایه اقدام کنید.



Source
#واچ #لیست #هفته #پایانی #خرداد #معرفی #آلت #کوین #که #با #آمدن #آلت #سیزن #میدرخشند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply