Saturday, July 6, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهاتحادیه‌ هوش مصنوعی فوق هوشمند ای‌اس‌آی (ASI) که از سه پروژه سینگولاریتی‌نت (SingularityNET)، فچ.ای‌آی (Fetch.ai) و اوشن پروتکل (Ocean Protocol) تشکیل شده، تاریخ راه‌اندازی توکن ASI خود را به تعویق انداخته است.

طبق گزارش‌ها، تاریخ جدید راه‌اندازی توکن ASI از ۱۳ ژوئن به ۱۵ جولای ۲۰۲۴ تغییر کرده و علت آن، جلوگیری از ایجاد اختلال و یکپارچگی بیشتر اکوسیستم عنوان شده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در همین راستا، فچ‌.ای‌آی طی پستی در پلتفرم X اعلام کرد:

فرصت بیشتر ما را قادر می‌سازد تا نیازها و مشخصات اکوسیستم‌های شریک خود را برای شبکه و توکن جدید ASI برآورده کنیم و حتی فراتر از آن برویم.

در این مدت، توکن‌های موجود یعنی FET، AGIX و OCEAN، به طور مستقل در صرافی‌های مختلف معامله خواهند شد. مرحله ادغام یک مرحله حیاتی است که نیاز به هماهنگی فنی با شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ثالث و آزمایش‌های زیادی دارد؛ زیرا توکن جدید باید در محیط دیجیتال ادغام شود.
راه‌اندازی توکن ASI یک رویداد مهم برای جامعه هوش مصنوعی و بلاکچین به حساب می‌آید. انتظار می‌رود که این توکن جدید عملکرد شبکه‌های غیرمتمرکز را بهبود ببخشد و به ایجاد سیستم‌های پیشرفته هوش مصنوعی کمک کند.
اتحادیه‌ ASI به دارندگان توکن‌ها و سرمایه‌گذاران اطمینان داده است که تمام اطلاعات مربوط به قراردادهای توکن، جزئیات مهاجرت و گزارش‌های حسابرسی در اسرع وقت ارائه خواهتد شد.
بروس پان، بنیانگذار و مدیرعامل اوشن پروتکل و رئیس هیئت مدیره شورای ASI، از صبر و انتظار جامعه برای ادغام پیش رو تشکر کرده و گفته است:

مشتاقانه منتظر ارائه یک توکن ترکیبی هستیم که دوره جدیدی از ابر هوش غیرمتمرکز را ایجاد خواهد کرد.



Source
#جزییات #جدید #ادغام #سه #توکن #هوش #مصنوعی #عرضه #توکن #ASI #به #تعویق #افتاد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply