Thursday, July 4, 2024


چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو از نسخه ۹.۰ نود کاردانو رونمایی کرده است که می‌تواند پیش‌نیاز انجام هاردفورک چانگ (Chang) باشد. این هاردفورک گام مهمی در غیرمتمرکز کردن حاکمیت در جامعه کاردانو خواهد بود.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، در صورتی که ۷۰٪ از اپراتورهای استخر استیک (SPO) پروتکل کاردانو، نسخه جدید نود را نصب کنند، این هاردفورک تا پاین ماه ژوئن انجام خواهد شد. بسیاری از هولدرهای کاردانو امید دارند که این رویداد بتواند قیمت کاردانو را از این وضعیت رنج که مدت‌ها در آن باقی مانده خارج کند.

تحلیل قیمت کاردانو

کاردانو در ۷ ژوئن (۱۸ خرداد) شاهد نوسانات شدیدی بود و به دنبال آن در ۸ ژوئن (۱۹ خرداد) به زیر الگوی مثلث متقارن کاهش پیدا کرد.

نمودار روزانه کاردانونمودار روزانه کاردانو

گاوها سعی کردند در ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) قیمت را به داخل الگوی مثلث برگردانند، اما خرس‌ها در تلاش برای دفاع از این سطح هستند. اگر قیمت کاهش یافته و به زیر ۰.۴۲ دلار برسد، این امر نشان می‌دهد که خرس‌ها خط حمایت را به مقاومت تبدیل کرده‌اند. این امر احتمال ریزش به ۰.۳۵ دلار را افزایش می‌دهد.

در مقابل، اگر خریداران قیمت را به بالای SMA 50 روزه (۰.۴۶ دلار) برسانند، نشان می‌دهد که احتمالا با یک تله خرسی مواجه بوده‌ایم. در این صورت، قیمت ADA می‌تواند به مقاومت الگوی مثلث صعود کند.



Source
#روند #قیمت #کاردانو #تا #چه #زمانی #رنج #است #بررسی #احتمال #رشد #قیمت #کاردانو

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply