Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهارزهای دیجیتال مرتبط با فناوری هوش مصنوعی، روز دوشنبه عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند؛ زیرا رویداد سالانه توسعه‌دهندگان شرکت اپل نتوانست معامله‌گران را تحت تأثیر قرار دهد.

در همین راستا، داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت توکن‌های رندر (RNDR)، فچ‌.ای‌آی (FET)، نیر پروتکل (NEAR)، سینگولاریتی‌نت (AGIX) و بیت‌تنسور (TAO)، طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ تا ۶ درصد کاهش یافته است.
در پی این اتفاق، شاخص توکن‌های هوش مصنوعی در پلتفرم کوین‌دسک نیز سقوط کرد و ارزش بازار آن حدود ۲.۵ درصد کاهش یافت. شایان ذکر است، عملکرد این شاخص از شاخص کوین‌دسک ۲۰ (CoinDesk ۲۰) که ۲۰ ارز دیجیتال برتر بازار را ارزیابی می‌کند، ضعیف‌تر بوده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


اپل طی رویداد خود در روز دوشنبه، از اپل اینتلیجنس (Apple Intelligence)، مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوش مصنوعی برای آیفون، مک و سایر محصولات و همچنین، همکاری با شرکت اوپن‌ای‌آی (OpenAI) به منظور ادغام ربات هوش مصنوعی چت‌ جی‌پی‌تی (ChatGPT) در نرم افزار اپل خبر داد.
با این حال، ارزش سهام اپل علی‌رغم رشد جزئی شاخص‌های اصلی بازار سهام ایالات متحده، تقریباً ۲ درصد کاهش یافت.
علاوه بر این، پس از این رویداد، ایلان ماسک تهدید کرد که چنانچه اپل، چت‌ جی‌پی‌تی را در سیستم عامل‌های محصولات خود ادغام کند، اجازه ورود این محصولات به شرکت‌های تحت مدیریت خود را نخواهد داد.
وی بیان داشت:

ادغام چت‌ جی‌پی‌تی در سیستم‌ عامل‌ اپل یک تهدید امنیتی غیرقابل قبول است.

ماسک همچنین عنوان کرد که حتی بازدیدکنندگانی که قصد ورود به شرکت‌های وی را دارند، باید پیش از ورود دستگاه‌های اپل خود را تحویل دهند.



Source
#سقوط #آزاد #بازار #توکنهای #هوش #مصنوعی #ماجرای #اعلان #جنگ #ایلان #ماسک #به #اپل #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply