Monday, July 1, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبیت کوین همچنان تحت فشار فروش قرار دارد؛ زیرا معامله‌گران در مورد تصمیم فدرال رزرو پیرامون نرخ بهره در جلسه این هفته نگران هستند.

طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این ارز دیجیتال با کاهشی بیش از ۲ درصدی به زیر سطح ۶۸ هزار دلار سقوط کرده است. اما آیا این روند نزولی ادامه‌دار خواهد بود؟bitcoin-btc-price-hits-weekly-low-before-fed-rate-cut-decision-more-pain-ahead-
هفته گذشته، بانک مرکزی اروپا و بانک مرکزی کانادا نرخ بهره خود را کاهش دادند. با این حال، با توجه به وضعیت داده‌های گزارش مشاغل ایالات متحده که هفته گذشته منتشر شد، بعید است که فدرال رزرو نیز اقدام مشابهی انجام دهد.
قیمت بیت کوین در ماه مارس به رکورد ۷۳۷۹۸ دلار رسید که ناشی از افزایش جریان ورود سرمایه به صندوق‌های ETF اسپات این ارز دیجیتال در ایالات متحده بود، اما پس از آن برای ثبت سقف‌های جدید‌تر با چالش روبرو بوده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


انتشار داده‌های تورم در روزهای آتی و تصمیمات فدرال رزرو در روز چهارشنبه ممکن است به بالا نگه داشتن نرخ بهره برای مدت طولانی‌تری منجر شود و محیطی چالش‌برانگیز برای دارایی‌های پر‌ریسک مانند ارزهای دیجیتال ایجاد ‌کند.
از طرفی، یکی از تحلیلگران شناخته‌شده بازار ارز دیجیتال به نام ویلی وو (Willy Woo) خاطرنشان کرده که در حال حاضر، ماینرها در مرحله تسلیم به سر می‌برند که به رویداد هاوینگ اخیر مرتبط است.
وو توضیح داده که در چنین شرایطی، ماینرهای ضعیف‌تر که متعاقباً بیت‌کوین‌های خود را می‌فروشند، از بازار حذف خواهند شد. به گفته وی، قیمت بیت کوین معمولاً پس از چنین رویداد‌هایی، افزایش می‌یابد.
با این حال، وو یادآور شده که قبل از شروع دوباره روند افزایش قیمت، ابتدا باید منافع سفته‌بازی بیش از حد در بازارهای آتی بیت‌ کوین برطرف شود. وی تاکید کرد:

قبل از صعود قیمت، شاهد لیکویید شدن پوزیشن‌ها خواهیم بود.

از سوی دیگر، صندوق‌های ETF بیت کوین اولین جریان خروج سرمایه خود را پس از ۱۹ روز متوالی ورود سرمایه، به ثبت رساندند. در تاریخ ۱۰ ژوئن، این صندوق‌ها در مجموع خروجی خالص ۶۴.۹۳۱۸ میلیون دلاری را تجربه کردند.



Source
#ریزش #قیمت #بیتکوین #در #آستانه #جلسه #فدرال #رزرو #روند #کاهشی #ادامهدار #خواهد #بود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply