Monday, July 1, 2024


نات کوین (Notcoin)، یک بازی Play-to-Earn در تلگرام، اعلام کرده است که تعداد بازیکنان آن اکنون به ۴۰ میلیون نفر می‌رسد. طبق اطلاعات این پروژه، بازیکنان در ۲۰ کمپین ۱.۵ میلیون دلار به دست آورده‌اند. در ادامه به تحلیل قیمت توکن NOT نیز خواهیم پرداخت.

به گزارش والکس، در اوایل این ماه، توکن NOT به بالاترین اوج قیمت تاریخی ۰.۰۲۸۴ دلار رسید که شاهد افزایش ارزش بازار آن از مرز ۲.۷۵ میلیارد دلار بود. بازیکنان در ۲۰ کمپین ۱.۵ میلیون دلار ارز TON درآمد داشته‌اند. این تیم انتظار دارد زمانی که کمپین‌های خودکار روی این پلتفرم پخش شوند، این ارقام به شدت افزایش یابد. در این صورت می‌توان انتظار افزایش قیمت توکن نات را داشت.

تعداد کاربران نات کوین به ۴۰ میلیون رسید

شایان ذکر است، تیم نات کوین ویژگی‌های جدیدی را اعلام کرده است که آنها در حال کار روی آنها به عنوان بخشی از نقشه راه خود هستند. این برنامه‌ها شامل به اشتراک‌گذاری جوایز با دوستان، بازیکنان طلا و پلاتین است که به راه‌اندازی توکن های بسیار پرطرفدار دسترسی پیدا می کنند، اجرای کمپین‌های خودکار و دسترسی بازیکنان جدید به سطوح خواهند بود.

در حالی که در ۲۰ می (۳۱ اردیبهشت)، تعداد کل بازیکنان نات کوین به ۳۵ میلیون نفر می‌رسید، این بازی مبتنی بر تلگرام در طول سه هفته بیش از ۵ میلیون بازیکن به دست آورده که ۱۴ درصد از کل بازیکنان آن را افزایش داده است.

این رشد خیره‌کننده پلتفرم را می‌توان به برنامه ماموریت‌های درآمدی که اخیرا راه‌اندازی شده است نسبت داد که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به صورت غیرفعال جوایز کسب کنند. این بازیکنان جوایزی را به‌صورت توکن‌های NOT دریافت می‌کنند.

این حالت در تضاد کامل با پاداش‌های یک‌باره‌ای است که بازیکنان پس از انجام هر ماموریت یا تلاش دریافت می‌کنند. این نسل منفعل از جوایز همان چیزی است که احتمالا باعث پذیرش می‌شود و به عنوان یک کاتالیزور برای حفظ بازیکن عمل خواهد کرد.

تحلیل قیمت NOT

Notcoin (NOT)، اخیرا یک الگوی وج (wedge) نزولی را در نمودار قیمت خود شکل داده است. این الگو معمولا نشان‌دهنده یک برگشت صعودی است.

به طور معمول، یک الگوی وج نزولی پس از یک روند نزولی طولانی‌مدت رخ می‌دهد که نشان می‌دهد قیمت دارایی احتمالاً به سمت بالا حرکت خواهد کرد. ظهور این الگو در نمودار نات کوین توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذارانی را که مشتاق درک پیامدهای آن برای تغییرات قیمت در آینده هستند، جلب می‌کند.

شکست تایید شده این الگو می‌تواند نشان‌دهنده پایان روند نزولی Notcoin و آغاز یک مسیر صعودی جدید باشد. با این حال، در نظر گرفتن سایر عوامل و شاخص‌های بازار برای سنجش قدرت و پایداری چنین روندی ضروری است.

چشم انداز قیمت Notcoin در تایم فریم ۴ ساعته و یک روزه

در حال حاضر، قیمت نات کوین بالاتر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه در نمودار ۴ ساعته است و در داخل مثلث حرکت می‌کند که نشان می‌دهد ممکن است این الگوی وج نزولی برای مدتی ادامه داشته باشد.

نمودار ۴ ساعته نات کویننمودار ۴ ساعته نات کوین

شاخص RSI در تایم فریم ۴ ساعته به زیر ۵۰٪ رسیده است که نشان می‌دهد فروشندگان همچنان در بازار فعال هستند و نات کوین برای مدتی در این الگو باقی می‌ماند.

در همین حال، در تیم فریم روزانه، می‌توان مشاهده کرد که قیمت نات کوین پس از شکست موفقیت‌آمیز خز بالایی الگوی وج، در حال آزمایش مجدد آن است. این بدان معنی است که Notcoin ممکن است پس از تست مجدد صعودی شود. همچنین، RSI در تایم فریم روزانه این آزمایش مجدد را تأیید می‌کند زیرا در حال نزول به سمت سطح ۵۰٪ است.

نمودار روزانه نات کویننمودار روزانه نات کوین

هدف قیمت در صورت شکست این الگو

در صورت شکست موفقیت آمیز الگوی وج نزولی، Notcoin شروع به حرکت رو به بالا به سمت سطح مقاومت ۰.۰۲۹۴۰۵ دلاری خواهد کرد. اگر از این سطح هم عبور کند، یک ATH جدید را ثبت خواهد کرد.

با این حال، اگر قیمت Notcoin تصمیم به انجام کارهای غیر معمول بگیرد و به زیر الگوی وج برسد، در جهت سطح حمایت ۰.۰۱۱۳۸۱ دلار شروع به نزول خواهد کرد. در این صورت، قیمت ممکن است برای آزمایش سطح ۰.۰۰۷۹۵۳ دلار و احتمالا سطوح پایین‌تر حرکت کند.

قیمت NOT تا زمان نگارش این مطلب، حدود .۳۷٪ کاهش داشته و تقریبا با قیمت ۰.۰۱۸۱۹ دلار معامله می‌شود. ارزش بازار آن بیش از ۱.۸ میلیارد دلار و حجم معاملات ۳۴ ساعته بیش از ۷۴۶ میلیون دلار است.



Source
#نات #کوین #۴۰ #میلیونی #شد #بررسی #تحلیل #قیمت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply