Saturday, July 6, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت سولانا تا حد زیادی تحت تاثیر محبوبیت و رشد میم‌کوین‌هایی که در بستر آن راه‌اندازی شده‌اند، قرار گرفته است. در همین راستا، قیمت SOL نسبت به سال گذشته بیش از 990 درصد افزایش داشته که بهترین عملکرد در بین 10 ارز دیجیتال برتر طی 12 ماه گذشته محسوب می‌شود.
از سوی دیگر، قیمت بیت کوین علی‌رغم افزایش پذیرش و شاخص‌های فاندامنتال قوی، برای باقی ماندن بالای سطح 70 هزار دلار دچار چالش شده است.
در زمان نگارش این خبر، قیمت سولانا با افزایشی 1.7 درصدی طی 24 ساعت گذشته، حول 160 دلار در نوسان است. با این حال، قیمت این رمزارز نسبت به هفته گذشته، 2 درصد افت کرده است.
قیمت سولانا در حال حاضر بالاتر از میانگین‌های متحرک 50 و 200 روزه قرار دارد که شاخصی صعودی محسوب می‌شود. علاوه بر این، قیمت این ارز دیجیتال طی 21 روز گذشته در یک الگوی کنج نزولی نوسان کرده که احتمال شکست آن به سمت بالا بسیار بیشتر است.


در مقیاس بزرگ‌تر نیز، قیمت سولانا با تشکیل کف‌های بالاتر، روندی صعودی را تجربه می‌کند. آخرین فشار صعودی منجر به افزایش قیمت این رمزارز از 137 دلار به 188 دلار شد. از آن زمان به بعد، قیمت به سطح 0.618 فیبوناچی اصلاحی بازگشته است.
در شرایط کنونی، قیمت SOL ممکن است تا سطح 0.27 فیبوناچی در حدود 202 دلار افزایش یابد که صعودی 26 درصدی نسبت به قیمت فعلی به حساب می‌آید و می‌تواند آن را از الگوی کنج نزولی خارج کند. در این مسیر، قیمت در سطوح 188، 196 و 200 دلار با مقاومت روبرو خواهد شد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


طبق اطلاعات پلتفرم بلاک (The Block)، شبکه سولانا در ماه گذشته، راه‌اندازی و عرضه نیم‌ میلیون توکن‌ را تجربه کرده است. به طور مشابه، تعداد آدرس‌های فعال آن در 31 می 2024 به 1.78 میلیون رسید. این شاخص‌ها از پذیرش روزافزون شبکه سولانا حکایت دارند که می‌توانند کاتالیزور افزایش قیمت در روزهای آتی باشند.
در همین حال و در پی افزایش تقاضا برای پلتفرم‌های بلاکچین مبتنی بر سولانا، این شبکه در حال آماده شدن برای ارائه یک به‌روزرسانی جدید است که انتظار می‌رود فشار و ازدحام به وجود آمده را به شیوه‌ای مؤثر و کارآمد مدیریت کند.






Source
#بررسی #عوامل #مؤثر #بر #افزایش #قیمت #سولانا #آیا #هدف #۲۰۰ #دلاری #قابل #دستیابی #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply