Wednesday, July 3, 2024


بیت کوین در تلاش است تا سطح ۶۹٬۰۰۰ دلار را به حمایت تبدیل دهد و اگر موفق شود امکان صعود به سطح بالاتر وجود خواهد داشت. موضوعی که برای ادامه رشد آلت کوین‌ها هم بسیار مهم است.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، بیت کوین از بالاترین قیمت خود در ۷۲٬۰۰۰ دلار کاهش یافته است، اما گاوها در تلاش هستند تا قیمت را بالای ۶۹٬۰۰۰ دلار نگه دارند. بیت کوین در نظر دارد این هفته را با سود نهایی کمی بیش از ۲ درصد به پایان برساند. اگرچه پادشاه ارزهای دیجیتال نتوانسته است از مقاومت بالاسری خود عبور کند، اما خریداران در جای خود باقی مانده‌اند.

داده‌های شرکت Farside نشان می‌دهد که در این هفته حدود ۱.۷ میلیارد دلار وارد صندوق‌های ETF اسپات بیت‌کوین شده است. این رقم، کل سرمایه‌گذاری در ETFهای بیت‌کوین را تا ۶ ژوئن به ۱۵.۵ میلیارد دلار رسانده است.

با این حال، بیت کوین در ۷ ژوئن سقوط کرد که باعث ریزش بازار آلتکوین‌ها نیز شد. Daan Crypto Trades، معامله‌گر کریپتو در پستی رد پلتفرم X گفت که سود باز بیت کوین ۱.۳ میلیارد دلار و برای اتر ۸۰۰ میلیون دلار در طول این ریزش قیمت کاهش یافته است. به نظر نمی‌رسد که این کاهش سرمایه‌گذاران را عصبی کرده باشد. شرکت QCP Capital معتقد است که بیت کوین و اتر احتمالا پایین‌ترین کف محلی را تشکیل می‌دهند، زیرا اقدامات آتی فدرال رزرو ممکن است به سود دارایی‌های پرریسک باشد.

آیا بیت کوین می‌تواند بالای ۶۹٬۰۰۰ دلار باقی بماند و شروع به بازیابی قیمت کند؟در این مطلب، به تحلیل این موضوع خواهیم پرداخت.

تحلیل قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین در ۷ ژوئن (۱۸ خرداد) از مقاومت ۷۲٬۰۰۰ دلار به شدت کاهش یافت و نشان داد که خرس‌ها در سطوح بالاتر فعال هستند.

نمودار روزانه بیت کویننمودار روزانه بیت کوین

این عقب نشینی قیمت از سوی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۸٬۶۰۳ دلار) حمایت شد و نشان داد که گاوها همچنان به کاهش قیمت‌ها به عنوان یک فرصت خرید نگاه می‌کنند. اگر قیمت با قدرت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به سمت بالا بازگردد، گاوها دوباره سعی خواهند کرد قیمت BTC را به مقاومت ۷۳٬۷۷۷ دلار برسانند.

شکست صعودی و بسته شدن کندل قیمت بالاتر از این مقاومت می‌تواند درها را برای یک رالی احتمالی به ۸۰٬۰۰۰ دلار و سپس به ۸۸٬۰۰۰ دلار باز کند.

در مقابل، اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، نشان‌دهنده تسلیم شدن گاوها خواهد بود. در این صورت، ممکن است قیمت به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۶۵٬۸۰۷ دلار) کاهش یابد.

نمودار ۴ ساعته بیت کویننمودار ۴ ساعته بیت کوین

در تایم فریم ۴ ساعته، بیت کوین مدتی است که بین ۶۶٬۵۰۰ تا ۷۲٬۰۰۰ دلار معامله می‌شود. عدم موفقیت در بالا بردن قیمت یک اصلاح را آغاز کرده است که اکنون در تلاش برای یافتن حمایت نزدیک سطح ۶۹٬۰۰۰ دلار است. خریداران باید قیمت را بالاتر از ۲۰-EMA نگه دارند تا چشم‌انداز یک رالی صعودی تا ۷۲٬۰۰۰ دلار را بهبود بخشند.

در صورت نزول قیمت، بسته شدن کندل قیمت زیر ۶۸٬۴۲۰ دلار برتری کوتاه مدت را به نفع خرس‌ها متمایل می‌کند. در این صورت، قیمت ممکن است به حمایت قوی در ۶۶٬۵۰۰ دلار کاهش یابد.



Source
#تحلیل #قیمت #بیت #کوین #در #هفته #آخر #خرداد #افزایش #قیمت #در #راه #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply