Monday, July 1, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت اتریوم پس از افت هفته گذشته، در حال حاضر در محدوده ۳۷۰۰ دلار تثبیت شده است. با این حال، اطلاعات درون زنجیره‌ای اتریوم حاکی از افزایش فشار خرید هستند.
در همین راستا، علی مارتینز، تحلیلگر معروف، بیان کرده که تعداد آدرس‌های اتریوم با موجودی بیش از ۱۰,۰۰۰ واحد ETH، در سه هفته اخیر حدود ۳ درصد افزایش داشته‌ است. این افزایش، نشانه‌ای از علاقه بالای خریداران به اتریوم است.
داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment) نیز نشان می‌دهند که تأیید صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، باعث افزایش علاقه به اتریوم شده است. در حال حاضر، احساسات اجتماعی در بازار نسبتاً آرام است که پیش از آغاز معاملات این محصولات جدید، وضعیت مناسبی به شمار می‌رود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در همین حال، تحلیلگران بازار معتقدند که الگوی نموداری فعلی اتریوم شباهت‌هایی به سال ۲۰۲۱ دارد. در آن سال، شاهد رشد خیره‌کننده ۸۳ درصدی قیمت اتریوم بودیم. کالد فرازن، تحلیلگر مشهور، بر اهمیت این شباهت‌ها تأکید می‌کند. وی اشاره کرده که در سال ۲۰۲۱، شکست ناحیه مقاومتی قرمز رنگ و تبدیل آن به یک ناحیه حمایتی قوی، منجر به افزایش ۸۳ درصدی قیمت اتریوم در مدت ۵۰ روز شد.

از طرفی، داده‌های کوین‌گلس (Coinglass) نشان می‌دهند که با وجود کاهش ۷.۳۸ درصدی قیمت اتریوم نسبت به اوج هفتگی آن در ۶ ژوئن، سود باز قراردادهای این رمزارز تنها ۳.۶۵ درصد کاهش یافته است. در واقع، نسبت به افت قیمت اخیر اتریوم، سود باز کاهش زیادی نداشته و این موضوع می‌تواند سیگنالی برای بهبود قیمت محسوب شود.
به گفته تحلیلگران، در صورت حفظ سطح حمایتی ۳۶۵۰ دلاری، قیمت اتریوم پتانسیل رشد به سمت ۴۰۰۰ دلار را دارد. عبور از مقاومت ۴۰۰۰ دلاری نیز می‌تواند نویدبخش یک حرکت صعودی قوی به سمت محدوده ۶۰۰۰ تا ۷۰۰۰ دلاری باشد.






Source
#افزایش #تعداد #نهنگهای #غولپیکر #اتریوم #میتوان #به #افزایش #قیمت #ETH #امیدوار #بود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply