Monday, July 1, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر پی اتخاذ روش‌های نوآورانه توسط هکرها، تعداد حوادث سرقت ارز دیجیتال بار دیگر در حال افزایش است. در آخرین مورد، کاربران صرافی اوکی‌ایکس (OKX) از سرقت وجوه خود در پی نقض امنیتی سیستم اطلاع‌رسانی پیامکی این پلتفرم خبر داده‌اند.
صبح روز یکشنبه، پلتفرم اسلو‌میست (SlowMist) گزارش داد که حساب اوکی‌ایکس دو قربانی با استفاده از روش‌ها و ویژگی‌های مشابه، مورد هک قرار گرفته است. طی هفته گذشته، یکی از کاربران بایننس نیز با مورد مشابهی مواجه شده و بیش از 1 میلیون دلار از وجوه خود را از دست داده بود.
این حملات توسط یک باند و به صورت از پیش طراحی شده به وقوع پیوسته‌اند. تیم ردیابی اسلو‌میست، به طور فعال آدرس‌های کیف پول هکرها را که در هر دو حادثه دخیل هستند، تحت نظر دارد و به ارائه به‌روز‌رسانی‌ها ادامه خواهد داد، اما جزئیات خاص حوادث بدون رضایت قربانیان فاش نخواهد شد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


شایان ذکر است که احراز هویت 2 مرحله‌ای قربانیان یادشده فعال نبوده است، با این حال مشخص نیست که آیا این موضوع، علت اصلی هک‌ها بوده است یا خیر.
صرافی اوکی‌ایکس در پی وقوع این حملات هکری با کاربران آسیب‌دیده تماس برقرار کرده و در حال بررسی ابعاد حادثه است. این صرافی در بیانیه‌ای بر تعهد خود در راستای حل این مشکل تأکید کرد و اطمینان داد که اگر این پلتفرم به عنوان مقصر تشخیص داده شود، خسارت کاربران را به طور کامل پرداخت خواهد نمود. اوکی‌ایکس همچنین قول داده که نتایج تحقیقات را به محض تکمیل شدن در دسترس عموم قرار دهد و از کاربران خواسته که صبور باشند و از گمانه‌زنی‌های غیرضروری خودداری کنند.






Source
#یورش #دوباره #هکرها #به #صرافی #اوکیایکس #ماجرای #سرقت #پیامکی #حساب #کاربران #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply