Saturday, July 6, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهپست جدید هایدن آدامز، بنیانگذار پروتکل یونی‌سواپ در پلتفرم X، از احتمال حذف گس فی یا همان کارمزد تراکنش‌های بلاکچین اتریوم، در این پلتفرم حکایت دارد. موضوع گس فی یکی از نگرانی‌های عمومی است؛ زیرا با افزایش ازدحام در شبکه، میزان کارمزد هم افزایش پیدا می‌کند.
در همین راستا، اخیراً به‌روزرسانی دنکن (Dencun) روی شبکه اتریوم اعمال شده که تا حدودی گس فی را کاهش داده است. در حال حاضر، گس فی اتریوم به پایین‌ترین سطح خود در چهار سال گذشته یعنی 6.8 گیوی (Gwei) رسیده است. چنانچه صرافی یونی‌سواپ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX)، گس فی را در پلتفرم خود حذف کند، می‌تواند کاربران بیشتری را جذب نماید.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در همین حال، تیم اتریوم در چند ماه گذشته از گنجاندن طرح‌های پیشنهاد‌های جدیدی در به‌روزرسانی‌های آتی خود خبر داده است. روز جمعه، کریستین کیم، معاون تیم تحقیقاتی گلکسی (Galaxy) در پلتفرم X عنوان کرد که توسعه‌دهندگان اتریوم در مورد گنجاندن طرح EIP 7702 در به روزرسانی پکترا (Pectra) به توافق رسیده‌اند. این پیشنهاد، جایگزین مکانیسم فعلی انتزاع حساب اتریوم (ERC 4337) خواهد شد و نحوه عملکرد حساب‌های اتریوم در اجرای قراردادهای هوشمند را بهبود خواهد بخشید. همچنین، طرح پیشنهادی EIP 6110 یک مکانیسم درون پروتکلی را برای پردازش واریزها در لایه اجماع، امکان‌پذیر کرده و مکانیسم رأی‌دهی فعلی را حذف خواهد کرد.
با وجود این پیشرفت‌های قابل‌توجه، توسعه‌دهندگان اتریوم هنوز راهی برای حذف کامل کارمزدها، به خصوص در شبکه اصلی، ابداع نکرده‌اند. اینکه آیا هایدن آدامز می‌تواند ساختار بدون کارمزد را در صرافی یونی‌سواپ اجرا کند یا خیر، در طول زمان مشخص خواهد شد. جامعه کریپتو مشتاقانه منتظر است تا ببیند که گام‌های بعدی این صرافی برای بهبود شرایط معاملات چه خواهد بود.






Source
#تحولی #بزرگ #در #بلاکچین #اتریوم #صرافی #یونیسواپ #به #دنبال #حذف #کامل #کارمزد #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply