Sunday, July 7, 2024


عملکرد فعلی قیمت نشان می‌دهد که شیبا اینو Shiba Inu (SHIB) در حال حاضر در یک الگوی مثلث قرار دارد که شکست آن ممکن است شیبا را با افزایش قابل توجهی مواجه کند. با این حال، در حالی که این ارز به نوسان در این الگوی مثلث ادامه می‌دهد، داده‌های آنچین نشان می‌دهد که یک دیوار مقاومتی قوی وجود دارد که می‌تواند تهدیدی قوی برای افزایش قیمت SHIB در کوتاه‌مدت باشد.

به گزارش والکس، طبق داده‌های IntoTheBlock، این دیوار مقاومتی جالب به طور متوسط ​​در سطح قیمت ۰.۰۰۰۰۲۷ دلار قرار دارد که از ۱۴۹٬۱۲۰ آدرس تشکیل شده است که دارای ۱۰۹ تریلیون توکن SHIB هستند.

دیوار فروش، مانع اصلی برای صعود شیبا اینو

قیمت شیبا در اواخر ماه می پس از رسیدن به ۰.۰۰۰۰۲۸۷ دلار، در اوایل ژوئن به ۰.۰۰۰۰۲۳۷ دلار بازگشت و در محدوده معاملاتی باریکی بین ۰.۰۰۰۰۲۳ دلار و ۰.۰۰۰۰۲۶ دلار در نوسان است. جالب است که داده‌های IntoTheBlock این سطح قیمت را با مقاومتی که باید به ان توجه داشت مرتبط می‌کند. این بدان معنی است که یک دیوار فروش بزرگ SHIB درست بالای ۰.۰۰۰۰۲۶ دلار وجود دارد که گاوها نتوانسته‌اند از آن عبور کنند.

این دیوار فروش مقاومت گسترده‌ای را نشان می‌دهد، زیرا آدرس‌های زیادی وجود دارد که ممکن است دارایی‌های خود را بفروشند و مانع افزایش بیشتر قیمت شوند. اگرچه این دیوار فروش متشکل ازهولدرهایی است که به ترتیب بین حداقل و حداکثر قیمت‌های ۰.۰۰۰۰۲۵ و ۰.۰۰۰۰۳۰ دلار هولد می‌کنند، اما مهم‌ترین قیمت آن درست کمتر از میانگین قیمت ۰.۰۰۰۰۲۷ دلار است.

برای اینکه شیبا اینو بتواند از این دیوار فروش عبور کند، به فشار خرید و شتاب زیادی از سوی نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران خرد نیاز دارد. خوشبختانه، این توکن در چند روز گذشته شاهد افزایش فعالیت نهنگ‌ها بوده است، به طوری که یک نهنگ خاص تنها در عرض چند ساعت بیش از ۷۱۵ میلیارد SHIB را انباشت کرده است.

آیا گاوهای SHIB می‌توانند قیمت را افزایش دهند؟

شیبا اینو هنوز در دو ماه گذشته نتوانسته از آستانه ۰.۰۰۰۰۳۰ دلار عبور کند. علیرغم انباشت‌ از سوی گاوها، بسیاری از معامله‌گران از زمانی که شیبا در مارس ۲۰۲۴ به بالاترین سطح دو ساله خود رسید، همچنان به فروش خود ادامه می‌دهند. با این حال، اگر شیبا اینو بتواند بر این دیوار فروش عظیم غلبه کند، قیمت آن می‌تواند به سرعت صعودی شود. با وجود این دیوار فروش در حال پیشروی، حمایت قابل توجهی در ۰.۰۰۰۰۲۳ دلار وجود دارد که از کاهش چشمگیر قیمت SHIB جلوگیری می‌کند.

نمودار ۴ ساعته شیبانمودار ۴ ساعته شیبا

در زمان نگارش این مطلب، SHIB با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۳۱۱ دلار معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۴٪ کاهش یافته است. همانطور که قبلا ذکر شد، حرکت اخیر قیمت شبیه به شکل مثلثی در نمودار قیمت است. در حال حاضر، SHIB در حال آزمایش انتهای پایینی این الگو بوده و ممکن است تا زمانی که به حمایت ۰.۰۰۰۰۲۳ دلار برسد، به کاهش ادامه دهد. احتمالاً در این مرحله یک معکوس صعودی رخ می‌دهد و این میم کوین می‌تواند حرکت به سمت انتهای مثلث را با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۸ دلار آغاز کند.

برای اینکه این اتفاق بیفتد، گاوها باید به طور همزمان دیوار فروش را با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۷ دلار پاک کنند که به SHIB اجازه می‌دهد تا یک سطح کلیدی دیگر در ۰.۰۰۰۰۳۲ دلار صعود کند.



Source
#روند #قیمت #شیبا #تا #چه #زمانی #نزولی #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply