Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهفرند.تک (Friend.tech)، یک پلتفرم پیشرو در حوزه شبکه‌های اجتماعی وب ۳، از همکاری با شرکت کاندوئیت (Conduit) برای ساخت بلاکچین اختصاصی خود به نام فرندچین (Friendchain) خبر داد. این خبر باعث افزایش ۱۵ درصدی قیمت توکن بومی این پلتفرم، یعنی فرند (FRIEND) شد.
طبق گزارش‌ها، فرندچین یک بلاکچین مستقل است که از توکن FRIEND به عنوان ارز بومی برای انجام تراکنش‌های شبکه استفاده خواهد کرد. با این حال، فرند.تک هنوز تاریخ مشخصی را برای راه‌اندازی این بلاکچین اعلام نکرده است.
این تصمیم با توجه به صحبت‌های قبلی ریسر (Racer)، بنیان‌گذار فرند.تک در مورد احتمال خروج از شبکه بیس (Base)، پروتکل لایه ۲ اتریوم، چندان غیرمنتظره نیست. او پیش‌تر به دلیل بیگانگی با این اکوسیستم، تمایل خود را برای جدایی از این شبکه ابراز کرده بود. در آن زمان، ریسر برای هر توسعه‌دهنده‌ای که بتواند بدون اختلالات عمده این پلتفرم را از بیس جدا کند، جایزه‌ای ۲۰۰ هزار دلاری تعیین کرده بود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


انتشار خبر ساخت فرندچین با واکنش‌های متفاوتی از سوی جامعه ارز دیجیتال روبه‌رو شده است. برخی از تحلیلگران این حرکت را یک روند طبیعی برای پروژه‌های موفق می‌دانند و معتقدند اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز قدرتمند نهایتاً به بلاکچین‌های مستقل تبدیل می‌شوند. با این حال، گروهی دیگر نگران هستند که این حرکت مانع رشد فرند.تک شود.
برخی از کارشناسان بر این باورند که فرند.تک باید تمرکز خود را بر جذب کاربران جدید و ایجاد یک پایگاه کاربری قوی بگذارد. آنها پیشنهاد کرده‌اند که این پروژه می‌تواند با استفاده از شبکه‌های بیس و سولانا، کاربران بیشتری را جذب کند.
به نظر می‌رسد عملکرد ضعیف فرند.تک در ماه‌های اخیر، در تصمیم برای ساخت یک بلاکچین اختصاصی بی‌تأثیر نبوده است. طبق داده‌های دون آنالیتکس (Dune Analytics) اخیراً حجم تراکنش‌های روزانه این پلتفرم از ۵۰۰ هزار در زمان اوج خود (آگوست و سپتامبر ۲۰۲۳) کاهش یافته و به ۱۰۰۰ تراکنش رسیده است.


منبع

بی این کریپتو





Source
#جهش #قیمت #توکن #FRIEND #در #پی #اعلام #ساخت #یک #بلاکچین #اختصاصی #توسط #فرند.تک

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply