Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهارز دیجیتال دوکو (DUKO) که یکی از میم‌کوین‌های شبکه سولانا محسوب می‌شود، طی ماه گذشته عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته و قیمت آن بیش از 128 درصد افزایش یافته است. این میم‌‌کوین در حال حاضر 0.0046 دلار قیمت دارد.


تحلیلگران یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش قیمت دوکو را خبر فهرست شدن آن در صرافی پولونیکس (Poloniex) می‌دانند. امکان واریز و معامله توکن‌های DUKO از تاریخ 7 ژوئن در دسترس کاربران این صرافی قرار گرفته است.
یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد دوکو، تعهد آن در تقویت احساس همدلی و ایجاد یک هدف مشترک در جامعه است. در راستای این هدف، دوکو علاقه‌مندان به ارز دیجیتال و میم‌کوین‌ها را گرد هم آورده و بر تعامل بیشتر جامعه و ایجاد انگیزه‌های خیرخواهانه تأکید دارد.

RamzarzRamzarzخرید سریع DUKO!
با یک کلیک دوکو (DUKO) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید DUKO


در همین راستا، دوکو متعهد شده که بخشی از درآمد خود را به مؤسسات خیریه اهدا کند. برای مثال، این پروژه اخیراً 1100 وعده غذایی گرم برای پناهندگان سوری فراهم کرده و بدین وسیله، اعتماد و تحسین جامعه کریپتو را برانگیخته است.
در کل، دوکو با اولویت‌ قرار دادن مشارکت جامعه و انجام امور بشردوستانه، یک چشم‌انداز جدید در حوزه میم‌کوین‌ها ایجاد کرده است. انتظار می‌رود که با گذشت زمان، افراد بیشتری از مأموریت و اهداف میم‌کوین دوکو آگاه شوند و به این ترتیب، محبوبیت و تأثیر‌گذاری این پروژه افزایش یابد.


منبع

کوین مارکت کپ





Source
#استقبال #بالای #کاربران #سولانا #از #دوکو #میمکوینی #جدید #با #اهداف #بشردوستانه

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply