Friday, June 28, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment)، توکن‌های هوش مصنوعی (AI) بار دیگر توجه‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به خود جلب کرده‌اند که نشانه تمرکز دوباره فعالان بازار بر این بخش است. در همین راستا، برخی کارشناسان بر این باورند که توکن‌های هوش مصنوعی، از جمله فچ‌.ای‌آی (FET)، سینگولاریتی‌نت (AGIX)، اوشن پروتکل (OCEAN) و بیت‌تنسور (TAO) می‌توانند پیشتازان رالی بعدی بازار ارزهای دیجیتال باشند.


یکی از داغ‌ترین موضوعات در دنیای رمزارزها، استفاده از هوش مصنوعی در ترید، نوآوری و غیرمتمرکزسازی است. علاقه به این مباحث باعث توجه سرمایه‌گذاران به توکن‌های هوش مصنوعی نیز شده است.
در این میان، اخبار مربوط به مشارکت سه پروژه بزرگ هوش مصنوعی و تشکیل اتحادیه ASI نیز بر جذابیت این حوزه افزوده است. همان‌طور که در اخبار قبلی رمزارز نیوز نیز گزارش شده بود، سه شرکت فچ‌.ای‌آی، سینگولاریتی‌نت و اوشن پروتکل تصمیم گرفته‌اند تا توکن‌های خود را ادغام و یک هوش مصنوعی فوق هوشمند (ASI) ایجاد کنند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


ارزش کاملاً رقیق‌شده توکن ASI، حدود ۷.۵ میلیارد دلار برآورد شده و برای نهایی شدن آن، هر کدام از این پروتکل‌ها فرآیند رأی‌گیری جداگانه‌ای را در بین دارندگان توکن خود برگزار کردند. طبق گزارش‌ها، اکثر دارندگان توکن به این پیشنهاد رای مثبت دادند. شایان ذکر است که این ادغام تأثیری بر عملکرد مستقل هر پروتکل نخواهد داشت، بلکه باعث تسریع روند ادغام هوش مصنوعی و بلاکچین شده و نقطه عطفی برای این حوزه خواهد بود.
در حال حاضر، قیمت توکن‌ فچ‌.ای‌آی، سینگولاریتی‌نت، اوشن پروتکل و بیت‌تنسور کاهشی است و در بازه روزانه، به ترتیب ۴.۷۸ درصد، ۴.۳۳ درصد، ۵ درصد و ۶.۰۵ درصد افت دارد. با این حال، کارشناسان معتقدند که این نوع توکن‌ها می‌توانند در بلندمدت رشد قابل‌توجهی داشته باشند.






Source
#پیشبینی #تحلیلگران #درباره #رالی #بعدی #بازار #کدام #رمزارزها #پیشتاز #خواهند #بود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply