Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهیک هکر ناشناس با سوءاستفاده از یک باگ امنیتی در میم کوین اندی (ANDY)، حدود ۲ میلیون دلار از این ارز دیجیتال را به سرقت برد.
این خبر را یک کارشناس برتر امنیت بلاکچین یه نام ZachXBT، در کانال تلگرام خود منتشر کرد. وی همچنین هشدار داد که مجرم سایبری همچنان حدود ۱ میلیون دلار از اندی سرقتی را در اختیار دارد و سرمایه‌گذاران باید نسبت به هر تراکنشی که از آدرس این فرد انجام می‌شود، محتاط باشند. نصف دیگر این توکن‌ها بلافاصله با اتریوم معاوضه شده است.
قیمت توکن اندی پس از این حمله و همراه با اصلاح قیمتی کل بازار ارزهای دیجیتال، بیش از ۲۱ درصد سقوط کرد و در حال حاضر، با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۳۹۹ دلار معامله می‌شود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


اندی به عنوان دوست صمیمی پپه قورباغه (PEPE) و با داشتن ارزش بازار بیش از ۲۰۰ میلیون دلار، یکی از جدیدترین پدیده‌های بازار میم‌ کوین‌ها به شمار می‌رود. هدف این پروژه، فراتر رفتن از یک میم‌کوین ساده عنوان شده است. در حالی که وب‌سایت و وایت‌پیپر اندی این ارز دیجیتال را نمادی از جامعه، خلاقیت و پتانسیل بی‌حد و مرز تخیل جمعی معرفی می‌کنند، حمله‌ سایبری اخیر، ابهاماتی را در مورد امنیت و آینده‌ آن ایجاد کرده است.
این حملات امنیتی نشان می‌دهند که حتی پروژه‌های محبوب و باارزش نیز می‌توانند در برابر سوءاستفاده‌های سایبری آسیب‌پذیر باشند.


منبع

کریپتو پوتیتو





Source
#ماجرای #هک #میلیون #دلاری #توکن #اندی #دوست #صمیمی #پپه #قورباغه

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply