Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبا توجه به سقوط گسترده بازار ارز دیجیتال در ۳۶ ساعت گذشته که تحت تأثیر احساسات منفی (FUD) قرار گرفته، برخی از آلت کوین‌ها در معرض خطر سقوط شدید در هفته آینده هستند. این در حالی است که بازار انتظار بازگشت روند صعودی برای ارزهای دیجیتال برتر را دارد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


فهرست زیر شامل ۳ آلت کوین است که باید با احتیاط معامله شوند؛ زیرا ممکن است هفته آینده با سقوط سنگینی مواجه گردند:

هدرا (HBAR)

قیمت ارز دیجیتال هدرا درگیر یک روند نزولی با مومنتوم بالا است و زیر میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (EMA-۵۰) معامله می‌شود. با شکستن سطح حمایتی ۰.۱۰ دلار و نزدیک شدن به میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه ( EMA-۲۰۰) هشدار می‌دهد که این آلت کوین ممکن است به زودی سطح حمایتی ۰.۰۹۴ دلار را از دست بدهد و تا ۰.۰۷۳ دلار سقوط کند.
هشدار سقوط 3 آلت کوین! از خرید این رمزارزها خودداری کنید!

وی‌چین (VET)

کاهش قیمت وی‌چین و شکسته شدن روند صعودی بلندمدت، فشار زیادی به این ارز دیجیتال وارد کرده و تقاضا برای آن را کاهش داده است. همچنین، میانگین‌های متحرک نمایی ۲۰۰ و ۵۰ روزه در آستانه‌ یک برخورد نزولی و تقاطع مرگ قرار دارند. کاهش ۱۱.۴۷ درصدی قیمت در ۲۴ ساعت گذشته، هشدار یک شکست نزولی را می‌دهد. سقوط زیر سطح حمایتی فعلی می‌تواند قیمت وی‌چین را به ۰.۰۲۶ دلار برساند.
هشدار سقوط 3 آلت کوین! از خرید این رمزارزها خودداری کنید!

الگوراند (ALGO)

ریزش ۹.۲ درصدی قیمت الگوراند در ۲۴ ساعت گذشته، روند افزایشی هفتگی را تضعیف کرده و احتمال شکسته شدن سطح حمایتی ۰.۱۶ دلاری را افزایش می‌دهد. تقاطع مرگ میانگین‌های متحرک نمایی ۲۰۰ و ۵۰ روزه و وجود یک خط مقاومت نزولی در نمودار روزانه، سیگنال‌های نزولی قوی‌ محسوب می‌شوند. در صورت شکسته شدن سطح ۰.۱۶ دلار، قیمت این آلت کوین می‌تواند تا ۰.۱۰ دلار سقوط کند.
هشدار سقوط 3 آلت کوین! از خرید این رمزارزها خودداری کنید!


منبع

کوین‌پدیا





Source
#هشدار #سقوط #آلت #کوین #از #خرید #این #رمزارزها #خودداری #کنید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply