Saturday, June 29, 2024


آلت کوین دیلی (Altcoin Daily) تحلیل‌گر محبوب، به فهرستی از آلتکوین‌هایی اشاره کرده است که می‌توانند قاتلان احتمالی سولانا در سال ۲۰۲۴ باشند.

به گزارش والکس، سولانا عملکرد قابل توجهی را در سال جاری به ثبت رسانده است؛ به طوری که قیمت SOL با رشد چشمگیر ۶۹.۶٪ از ابتدای سال تا به امروز (YTD) به شدت افزایش یافته است. این دارایی با وجود اصلاحات متعددی که از ابتدای سال در بازار کریپتو ثبت شده، به این موفقیت دست یافته است.

سولانا با قیمت فعلی ۱۷۴ دلار، شاهد افزایش ۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته و رشد هفت روزه حدود ۱ درصدی بوده است. علاوه بر این، قیمت سولانا طی شش ماه گذشته ۱۷۵.۹٪ افزایش یافته است.

افزایش قیمت SOL را می‌توان به هجوم توکن‌های جدید، به ویژه میم کوین‌ها در شبکه سولانا نسبت داد. این توکن‌های جدید استفاده از شبکه Solana را تقویت کرده و در نتیجه تقاضا برای توکن SOL را افزایش داده‌اند. سولانا علیرغم عملکرد قابل توجه خود، با مشکلات مهمی مانند قطعی شبکه نیز مواجه بوده است.

۸ آلت کوین قاتل سولانا شناسایی شدند

موضوع قطعی شبکه سولانا گمانه‌زنی‌هایی را ایجاد کرده است که دیگر پروژه‌های غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال می‌توانند به این موقعیت برسند و تهدیدی بزرگ برای سلطه سولانا باشند. جامعه کریپتو از این پروژه‌ها به عنوان «قاتلان سولانا» یاد می‌کند که نشان‌دهنده رقابت میان آن‌هاست.

جالب اینجاست که آلت کوین دیلی (Altcoin Daily) تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال از جمله کارشناسان بازاری است که چنین احتمالی را به اشتراک گذاشته است. طبق پست دیروز او در پلتفرم X، این تحلیلگر هشت آلتکوین را که قاتلان احتمالی سولانا در سال ۲۰۲۴ هستند، نام برده است.

لیست Altcoin Daily از قاتلان بالقوه سولانا شامل آلت کوین‌های زیر است:

  • نیر پروتکل (NEAR)
  • تون کوین (TON)
  • آپتوس (APT)
  • پولکادات (DOT)
  • مینا (MINA)
  • کاردانو (ADA)
  • سویی (SUI)
  • کازماس (ATOM)

همچنین، این تحلیل‌گر، توکن اینجکتیو (INJ) را به عنوان جایزه در این لیست قرار داد و در عین حال از دیگر علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال خواست تا پروژه‌های دیگری را پیشنهاد کنند که احتمالا Solana Killers هستند.

دلایل احتمالی انتخاب این آلت کوین‌ها چیست؟

اگرچه آلت کوین دیلی دلیل این انتخاب خود را بیان نکرد، اما ویژگی مشترک این پروژه‌ها ماهیت غیرمتمرکز آنهاست. علاوه بر این، آلت کوین‌های معرفی شده با برچسب Solana Killers نیز تأثیرات عمده‌ای در صنعت کریپتو گذاشته‌اند.

برخی حتی در جنبه های خاصی مانند عملکرد بهینه از سولانا بهتر عمل کرده‌اند. به طور خاص، کاردانو از زمان راه‌اندازی خود در سال ۲۰۱۷ شاهد هیچ قطعی بزرگی در شبکه خود نبوده است. تیم پشتیبان کاردانو بر پیشرفت فناوری متمرکز شده که باعث شده است کاردانو از نظر فعالیت توسعه‌ای بالاتر از سایر پروژه‌های کریپتو باشد.

در عین حال، اکثر آلتکوین های موجود در این لیست، از جمله تون کوین و نیر پروتکل، امسال شاهد سود بیشتری نسبت به سولانا بود‌ اند. داده های CryptoRank نشان می‌دهد که قیمت NEAR و TON به ترتیب ۲۱۸.۲٪ و ۱۰۶.۹٪ در مقایسه با ۶۹.۶٪ برای سولانا افزایش یافته‌اند.

با این وجود، SOL با ارزش بازار ۸۰ میلیارد دلار در میان ۵ دارایی برتر ارزهای دیجیتال قرار دارد. از بین هشت قاتل احتمالی سولانا، تون کوین (Toncoin) از نظر ارزش بازار نزدیک‌ترین رقیب به سولاناست. TON دارای ارزش بازار ۱۷.۸۹ میلیارد دلاری و نهمین ارز دیجیتال بزرگ است.



Source
#آلت #کوین #قاتل #سولانا #را #بشناسید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply