Monday, July 1, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهجاستین سان، بنیانگذار بلاکچین ترون، از جامعه ارز دیجیتال خواسته که در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، از نامزدهای طرفدار رمز‌ارزها حمایت کنند. پیش از این، سایر چهره‌های شناخته‌شده در صنعت کریپتو نیز درخواست مشابهی را مطرح کرده بودند.

سان در اظهارات خود، بر اهمیت شناخت جامعه، شرکت‌ها و پروتکل‌های رمزارزی توسط نامزد‌ها تاکید کرد. وی بیان داشت که صدای جامعه کریپتو باید به گوش نامزد‌ها برسد و منافع آنها باید مورد توجه قرار بگیرد.
بیانیه سان پس از آن منتشر شد که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، حمایت قاطع خود را از حوزه کریپتو ابراز کرد. اگرچه سان به صراحت نام هیچ نامزدی را ذکر نکرده، اما به نظر می‌رسد که اعضای جامعه ارز دیجیتال منظور وی را متوجه شده باشند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


ترامپ در سخنرانی‌های اخیر خود عنوان کرد که ایالات متحده باید در حوزه کریپتو پیشتاز جهان باشد. وی همچنین گفته که هرگز اجازه ایجاد یک ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) را نخواهد داد. موضع ترامپ توسط چهره‌های برجسته‌ای مانند آنتونی پامپلیانو، سرمایه‌گذار معروف، مورد ستایش قرار گرفت.
چارلز هاسکینسون، خالق و هم‌بنیانگذار کاردانو نیز پیش از این بر اهمیت رای دادن به نامزدهای حامی ارز دیجیتال در انتخابات آتی تاکید کرده بود.
همچنین، مارک کوبان، یکی از بزرگترین سرمایه‌گذاران ایالات متحده که به خاطر حمایت از حوزه کریپتو شناخته می‌شود، نگرانی‌های خود را در مورد رویکرد دولت فعلی در قبال ارزهای دیجیتال ابراز کرده است.
او از سیاست‌های سختگیرانه گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) که مانع از سرمایه‌گذاری قانونی در حوزه کریپتو شده و به بسیاری از مشاغل و کارآفرینان آسیب رسانده، انتقاد کرده است.
گفتنی است، حمایت سازمان‌ها و موسسات نیز از نامزدهای حامی کریپتو در حال افزایش است. در اوایل ماه جاری، صرافی کوین‌بیس کمیته‌ای را برای حمایت از نامزد‌های دوستدار ارزهای دیجیتال ایجاد کرد. این کمیته قصد دارد از نمایندگان طرفدار رمزارزها در مجلس نمایندگان و سنا حمایت کند.
با این تفاسیر، به نظر می‌رسد موضوع ارزهای دیجیتال به یکی از اصلی‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین مسائل در انتخابات آتی آمریکا تبدیل شده است.



Source
#دعوت #خالق #ترون #از #جامعه #کریپتو #در #انتخابات #به #نامزدهای #حامی #رمزارزها #رأی #دهید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply