Friday, July 5, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهارز دیجیتال سیلی دراگون (SILLY) که آناتولی یاکوونکو، یکی از بنیانگذاران سولانا، آن را در هالووین ۲۰۲۳ معرفی کرد، اکنون به یکی از میم‌کوین‌های جذاب این اکوسیستم تبدیل شده است.

RamzarzRamzarzخرید سریع SILLY!
با یک کلیک سیلی دراگون (SILLY) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید SILLY


داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت این میم کوین طی ۲۴ ساعت گذشته با رشدی ۳۸ درصدی به ۰.۰۳۴۵ دلار و ارزش بازار آن به ۳۴.۵ میلیون دلار رسیده است. همچنین، حجم معاملات این رمزارز طی این مدت با جهشی ۹۸ درصدی به بیش از ۱۴ میلیون دلار افزایش یافته است. شایان ذکر است، قیمت این توکن طی ماه گذشته بیش از ۱۲۳ درصد رشد کرده است.
صعود ۴۰ درصدی سیلی‌دراگون، پدیده جدید بازار میم‌کوین‌های سولانا!لازم به ذکر است که توکن SILLY را می توان در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز معامله کرد. محبوب‌ترین صرافی برای خرید و معامله این توکن، صرافی اورنج ‌ایکس (OrangeX) است. حجم معاملاتی جفت ارز SILLY/USDT در این صرافی طی ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳,۴۰۹.۰۶ دلار گزارش شده است. از دیگر صرافی‌های محبوب برای معامله این توکن می‌توان به بیت‌گت (Bitget) و ریدیوم (Raydium) اشاره کرد.
عملکرد درخشان قیمت SILLY و نقدینگی بالای آن، نشان می‌دهد که سیلی دراگون در جلب توجه معامله‌گران موفق ظاهر شده است. انتظار می‌رود که ادامه رشد این رمزارز، به افزایش مشارکت اجتماعی و ابتکارات خلاقانه در اکوسیستم سولانا منجر شود.


منبع

کوین‌مارکت‌کپ





Source
#صعود #۴۰ #درصدی #سیلیدراگون #پدیده #جدید #بازار #میمکوینهای #سولانا

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply