Friday, July 5, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهپروتکل بانس‌بیت (BounceBit) با ادغام امور مالی متمرکز (CeFi) و حوزه دیفای (DeFi)، روش‌های جدیدی را برای افزایش سودآوری بیت کوین معرفی کرده است. هدف این پروتکل جدید، تبدیل بیت کوین از یک دارایی غیرفعال به یک دارایی فعال در اکوسیستم مالی است و به دارندگان بیت کوین امکان می‌دهد در عین حفظ امنیت، از منابع مختلف درآمد کسب کنند. سیستم اثبات سهام (PoS) دو توکنی این پلتفرم و راه‌حل‌های نگهداری تنظیم‌شده، استراتژی‌های مالی پیشرفته‌ای را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.
گفتنی است، بانس‌بیت بدون تغییر در بلاکچین اصلی بیت کوین، مزایای سیفای و دیفای را ادغام می‌کند. این پلتفرم از خدمات نگهداری تنظیم‌شده برای اطمینان از امنیت دارایی‌ها استفاده می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد BTCهای خود را استیک نمایند.

RamzarzRamzarzخرید سریع BB!
با یک کلیک بانس بیت (BB) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید BB


توکن‌ بومی این پلتفرم، یعنی BB نقش‌های متعددی را ایفا می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به پرداخت کارمزد و مشارکت در حاکمیت آنچین اشاره کرد. همچنین، سیستم تسویه خارج از صرافی (OES)، با فراهم کردن دسترسی به نقدینگی صرافی‌های متمرکز بدون خطرات مرتبط، امنیت و کارایی پلتفرم را بیشتر می‌کند.
داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت توکن بانس‌بیت طی ۲۴ ساعت گذشته با رشدی تقریبا ۲۰ درصدی به ۰.۷۵۶ دلار و ارزش بازار آن به حدود ۳۱۰ میلیون دلار رسیده است.ترکیب دیفای و سیفای در شبکه بیت‌کوین توسط بانس‌بیت؛ رالی BB هنوز ادامه دارد!همچنین، حجم معاملات این ارز دیجیتال در مدت مشابه با جهشی ۲۲۷ درصدی به بیش از ۵۰۰ میلیون دلار افزایش یافته است.


منبع

کوین‌مارکت‌کپ





Source
#ترکیب #دیفای #سیفای #در #شبکه #بیتکوین #توسط #بانسبیت #رالی #هنوز #ادامه #دارد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply