Sunday, July 7, 2024


زمان مطالعه: 3 دقیقهبا شروع ماه ژوئن، توجه بسیاری از فعالان بازار به سمت میم‌کوین‌های محبوب شیبا اینو (SHIB) و دوج کوین (DOGE) معطوف شده است. این رمزارزها به خاطر نوسانات قیمتی بالا و جامعه پرشور خود شناخته می‌شوند و عواملی از جمله احساسات بازار، تحولات اخیر و روندهای اقتصادی گسترده‌تر، می‌توانند بر قیمت آنها تأثیر بگذارند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


تحلیل شیبا اینو

با اینکه قیمت شیبا اینو در ابتدای امروز روندی صعودی داشت، ‌اما در زمان نگارش این خبر، با ۱.۳۹ درصد کاهش مواجه شده و اکنون در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۴۸۶ دلاری معامله می‌شود. در حال حاضر، شیبا در انتهای یک الگوی مثلث صعودی قرار دارد که نشان‌دهنده‌ علاقه و انباشت سرمایه‌گذاران است. اگر این روند انباشت ادامه یابد، قیمت شیبا ممکن است با جهشی صعودی، حدود ۳۲ درصد افزایش یابد. در مسیر صعود، قیمت ممکن است با چند مقاومت کلیدی در حدود ۰.۰۰۰۰۲۹ دلار و ۰.۰۰۰۰۳۶ دلار مواجه شود. از طرف دیگر، یک ساختار حمایتی قوی در حدود سطح قیمت فعلی وجود دارد.
پیش‌بینی قیمت دوج‌کوین و شیبا در ماه ژوئن؛ منتظر تابستان داغ میم‌کوین‌ها باشیم؟
در این میان، لازم به ذکر است که فاندامنتال‌های شیبا اینو و جامعه‌ بزرگ طرفداران این ارز دیجیتال، همچنان قوی هستند و می‌توان انتظار افزایش قیمت این میم کوین را در آینده داشت. همچنین، بخش فیوچرز کوین‌بیس اخیرا از پشتیبانی قراردادهای آتی دائمی شیبا خبر داده که موجب افزایش خوش‌بینی در بازار شده است.

تحلیل دوج کوین

دوج کوین نیز مانند شیبا اینو در ابتدای امروز روندی صعودی داشت و قیمت آن تا ۰.۱۶۱ دلار نیز افزایش یافت. در زمان نگارش این خبر، این میم کوین با ۰.۰۳ درصد رشد در محدوده ۰.۱۵۹ دلار معامله می‌شود. لازم به ذکر است که دوج کوین در هفت روز گذشته بیش از ۷ درصد کاهش قیمت را تجربه کرده است. در حال حاضر، حجم معاملات روزانه این میم کوین با ۴۰.۹۳ درصد کاهش به ۴۹۶.۵۲ میلیون دلار رسیده است.
با وجود این موارد، با توجه به درآمد ۲۰۸ میلیون دلاری ماینرها در ماه گذشته، قیمت دوج کوین می‌تواند در روزهای آینده با افزایش ۳۰ درصدی به فراتر از ۰.۲۰ دلار برسد. داده‌های پلتفرم اینتودبلاک (IntoTheBlock) نشان می‌دهند که محدوده مقاومت بعدی دوج کوین در سطح ۰.۱۸ دلار قرار دارد.
از طرفی، حدود ۷۶ هزار هولدر ۱۳.۵ میلیارد دوج کوین را با قیمت متوسط ۰.۱۷۹ دلار خریداری کرده‌اند. در این شرایط، اگر اکثر این هولدرها تصمیم به برداشت سود بگیرند، قیمت دوج کوین ممکن است برای عبور از این مقاومت دچار مشکل شود.
پیش‌بینی قیمت دوج‌کوین و شیبا در ماه ژوئن؛ منتظر تابستان داغ میم‌کوین‌ها باشیم؟
در حال حاضر، شاخص قدرت نسبی (RSI) دوج کوین در ۵۶.۸۳ قرار دارد که بیانگر یک بازار خنثی است. با این حال، در صورت شکل‌گیری واگرایی نزولی، ممکن است شاهد فشار فروش و رسیدن قیمت به سطوح حمایتی ۰.۱۵۲ دلار و ۰.۱۵۰ دلار باشیم.
باندهای بولینگر (BB) نیز در حال فشرده شدن هستند که نشان‌دهنده‌ کاهش نوسانات است. با این حال، خروج دوج کوین از الگوی سر و شانه معکوس خود، ممکن است این میم کوین را در یک رالی صعودی به سمت هدف ۰.۲۲ دلاری سوق دهد.



Source
#پیشبینی #قیمت #دوجکوین #شیبا #در #ماه #ژوئن #منتظر #تابستان #داغ #میمکوینها #باشیم

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply