Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت بیت کوین بعد از ۸ سال تثبیت، از عرضه پول M1 عبور کرد. این خروج می‌تواند نشانه‌ای از یک تغییر بزرگ در بازار باشد.
پیتر برانت (Peter Brandt)، یک تریدر با تجربه، روز شنبه نموداری از قیمت بیت کوین را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد بیت کوین برای اولین بار از مارس ۲۰۱۷ از عرضه پول M1 به سمت بالا بریک آوت کرده است. عرضه پول M1، معیاری از عرضه پول است که ارز، سپرده‌های تقاضا و سایر سپرده‌های نقدی و پس‌انداز را شامل می‌شود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در گذشته، خروج مشابهی از M1 به افزایش سهموی قیمت بیت‌کوین منجر شده بود. بر این اساس، برانت پیش‌بینی می‌کند که قیمت این رمزارز در هفته‌های آینده با یک رالی بزرگ روبرو خواهد شد و حداقل به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید. برخی تحلیلگران نیز ادعا می‌کنند که هرگز مانند این بریک آوت بیت کوین را ندیده‌اند.
بررسی ارتباط تاریخی بین بیت‌‌کوین و شاخص عرضه پول؛ آماده جهش قیمت BTC باشید!تحلیلگر تک‌دو (TechDev) معتقد است با روی آوردن مردم به بیت کوین به جای دلار آمریکا، شاهد یک حرکت تاریخی در آینده خواهیم بود. از طرفی، فشردگی صعودی ۵ روزه بیت کوین نیز به بالاترین سطح خود در ۸ سال گذشته رسیده است.
با این حال، قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته کمتر از ۱ درصد افزایش یافته و در حال حاضر با قیمتی حدود ۶۷۷۰۰ دلار معامله می‌شود. حجم معاملات نیز در همین مدت ۵۷.۵۰ درصد کاهش پیدا کرده که نشان‌دهنده کاهش علاقه بین معامله‌گران است.
در این میان، برخی از فعالان نگران توزیع بیت‌کوین‌های صرافی مت گاکس (Mt. Gox) هستند، ‌اما کارشناسان معتقدند این توزیع تاثیر منفی روی قیمت بیت‌کوین نخواهد داشت؛ زیرا طلبکاران قصد ندارند بیت‌کوین‌های خود را در بازار گاوی بفروشند. حتی اگر برخی تصمیم به فروش داشته باشند، ترجیح می‌دهند این کار را به تدریج انجام دهند تا سود بیشتری کسب کنند.


منبع

کوین‌گیپ





Source
#بررسی #ارتباط #تاریخی #بین #بیتکوین #شاخص #عرضه #پول #آماده #جهش #قیمت #BTC #باشید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply