Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 3 دقیقهبازار ارزهای دیجیتال در ماه می پررونق بود و قیمت بسیاری از آلت‌کوین‌ها به بالاترین حد خود رسید. در ۳۰ روز گذشته، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال ۱۷ درصد افزایش یافته است. با این حال، با ورود به ژوئن، برخی از آلت‌کوین‌ها ممکن است با کاهش قیمت روبرو شوند. در ادامه به معرفی و بررسی ۴ آلت کوین می‌پردازیم که ممکن است با افت قیمتی روبرو شوند و بخشی از سودهای کوتاه‌مدت خود را از دست بدهند.

کاردانو (ADA)

یکی از این ارزهای دیجیتال، کاردانو است. قیمت کاردانو در حال حاضر ۰.۴۴ دلار است که نسبت به بالاترین قیمت آن در ماه می یعنی ۰.۵ دلار کاهش ۱۲ درصدی داشته است. شاخص نوسانگر مهیب (Awesome Oscillator) این ارز دیجیتال نیز، روند کاهشی کاردانو را تایید می‌کند. این شاخص با نمایش میله‌های قرمز هشدار می‌دهد که حرکت کوتاه‌مدت قیمت ADA مي‌تواند نزولی باشد.
بررسی وضعیت ۴ ارز دیجیتال مستعد ریزش قیمت در ژوئن ۲۰۲۴

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


لازم به ذکر است که این شاخص کاردانو از اول آوریل تنها میله‌های قرمز را نشان داده، که بیانگر تمایلات نزولی برای بیش از ۶۰ روز است. این میله‌های قرمز به طور معمول نشان‌دهنده افزایش فشار فروش و احتمال کاهش قیمت است. در نتیجه، احتمال کاهش بیشتر قیمت ADA و رسیدن آن به ۰.۴ دلار وجود دارد، سطحی که آخرین بار در دسامبر ۲۰۲۳ مشاهده شده بود.

بیت‌کوین کش (BCH)

بیت‌کوین کش دیگر ارز دیجیتالی است که در معرض کاهش قیمت قرار دارد. این ارز دیجیتال طی ۱۰ روز گذشته بیش از ۱۰ درصد کاهش قیمت داشته است. خروج سرمایه از بازار این رمزارز، دلیل اصلی این افت قیمت است. شاخص جریان پول چایکن (CMF) با قرارگیری زیر خط صفر، خروج سرمایه از این بازار را تایید می‌کند. این شاخص که در سطح ۰.۰۶- است، نشان می‌دهد که افراد بیشتر در حال فروش بیت‌کوین کش هستند. همچنین، نقاط شاخص پارابولیک سار (SAR) نیز افزایش فشار فروش را نشان می‌دهند. در صورت ادامه این روند، قیمت بیت‌کوین کش ممکن است به ۴۵۹.۴ دلار سقوط کند.
بررسی وضعیت ۴ ارز دیجیتال مستعد ریزش قیمت در ژوئن ۲۰۲۴

اکسی اینفینیتی (AXS)

ارز دیجیتال دیگری که در لیست کاهشی‌ها قرار دارد، اکسی اینفینیتی است. قیمت اکسی اینفینیتی ماه گذشته ۱۱ درصد افزایش یافت، اما در حال حاضر نشانه‌هایی از افت قیمت به چشم می‌خورد. قرار گرفتن قیمت این آلت‌کوین پایین‌تر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA-20) نشان‌دهنده افزایش فشار فروش است. در صورت تداوم روند نزولی، قیمت اکسی اینفینیتی ممکن است به ۷.۳ دلار و در بلندمدت به پایین‌تر از آن، یعنی سطح حمایتی ۶.۷۶ دلار برسد.
بررسی وضعیت ۴ ارز دیجیتال مستعد ریزش قیمت در ژوئن ۲۰۲۴

سندباکس (SAND)

آخرین آلت کوین این لیست، سندباکس است. شاخص مکدی (MACD) این ارز دیجیتال نشان می‌دهد که خط مکدی (آبی رنگ) به زیر خط سیگنال (نارنجی رنگ) حرکت کرده است. این وضعیت، یک سیگنال نزولی است و به معامله‌گران هشدار می‌دهد که ممکن است زمان فروش فرا رسیده باشد. اگر فشار فروش سندباکس افزایش پیدا کند، قیمت آن ممکن است به زیر ۰.۴ دلار سقوط کرده و در محدوده ۰.۳۶ دلار معامله شود.
بررسی وضعیت ۴ ارز دیجیتال مستعد ریزش قیمت در ژوئن ۲۰۲۴


منبع

بی‌این کریپتو





Source
#بررسی #وضعیت #ارز #دیجیتال #مستعد #ریزش #قیمت #در #ژوئن #۲۰۲۴

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply