Sunday, June 30, 2024


زمان مطالعه: 4 دقیقهدر آستانه پایان سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۴، کارشناسان بازار فهرستی از توکن‌هایی را که می‌توانند در چهار هفته آینده در ماه ژوئن، رشد قابل‌توجهی داشته باشند، تهیه کرده‌اند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

ادامه افزایش قیمت پپه

میم کوین پپه (PEPE) یکی از بهترین عملکردها را طی ماه گذشته داشت. هیجانات پیرامون این توکن منجر به رکوردشکنی قیمت شد و آن را در بین ۲۰ ارز دیجیتال برتر بازار قرار داد. این میم‌کوین در حال حاضر پس از ثبت رکورد ۰.۰۰۰۰۱۷۲۵ دلار، در محدوده ۰.۰۰۰۰۱۴۷۴ دلار معامله می‌شود. با این حال، این نزول سرمایه‌گذاران نا‌امید نکرده و آن‌ها همچنان به افزایش قیمت خوش‌بین هستند.
اندیکاتور میانگین جهت‌دار (ADX) که ابزاری کلیدی برای اندازه‌گیری قدرت یک روند محسوب می‌شود، بالاتر از آستانه ۲۵.۰ قرار دارد. این بدان معنی است که پپه قدرت لازم برای ادامه روند صعودی را دارد. با این حال، در صورت فروش گسترده دارندگان به منظور برداشت سود، قیمت PEPE ممکن است حمایت ۰.۰۰۰۰۱۴۳۰ دلار را از دست بدهد و به زیر ۰.۰۰۰۰۱۲۰۰۰ دلار سقوط کند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


صعود رندر همزمان با رشد بخش هوش مصنوعی

توکن رندر (RNDR) به دلیل ارتباط آن با بخش‌ هوش مصنوعی، تحت عنوان «انویدیای دنیای کریپتو» شناخته می‌شود. اگرچه قیمت رندر در ماه گذشته روندی جانبی داشته، اما ممکن است در روزهای آینده، شکستی صعودی را تجربه کند. مبنای این پیش‌بینی، رشد چشمگیر بخش هوش مصنوعی عنوان شده است.
در ماه می، شرکت انویدیا با پیشی گرفتن از گوگل و آمازون، به سومین شرکت بزرگ جهان از نظر ارزش بازار تبدیل شد. ارزش کل این شرکت در حال حاضر ۲.۷ تریلیون دلار است و با شرکت اپل در رتبه اول (۲.۹ تریلیون دلار) فاصله کمی دارد. بنابراین، اگر رشد این بخش و سهام انویدیا ادامه یابد، قیمت رندر می‌تواند از هیجانات موجود سود برده و از نوسان جانبی بین ۱۱.۴ و ۱۰.۰ دلار فرار کند.
با این حال، اگر بازار کریپتو در رکود باقی بماند، این احتمال وجود دارد که حتی عوامل خارجی نیز منجر به افزایش قیمت نشوند. در صورت سقوط قیمت رندر زیر حمایت بحرانی ۱۰.۰ دلار، چشم‌انداز صعودی باطل خواهد شد.

رشد قیمت چیلیز در آستانه شروع مسابقات بین‌المللی فوتبال

توکن بومی پلتفرم چیلیز (Chiliz)، که به‌خاطر توکن‌‌های هواداری خود شناخته می‌شود، پتانسیل رشد بالایی دارد. از آنجایی که در آستانه فصل مسابقات بین‌المللی فوتبال (یورو ۲۰۲۴ و کوپا آمریکا) هستیم، این توکن‌های هواداری می‌توانند سرمایه‌ چشمگیری را جذب نمایند. این موضوع باعث افزایش استفاده از شبکه و دارایی‌های چیلیز خواهد شد و در نتیجه، به نفع توکن‌ CHZ نیز خواهد بود. در نتیجه، قیمت این آلت‌کوین می‌تواند از ۰.۱۵۴ دلار فراتر رود و بر مقاومت ۰.۱۶۷ دلار غلبه کند تا سقف جدیدی را در سال جاری به ثبت برساند
با این حال، در صورت سقوط بازار کریپتو، قیمت CHZ می‌تواند تا ۰.۱۳۸ دلار یا کمتر کاهش یابد.

پیروی بانک از رشد قیمت پپه

افزایش تاریخی قیمت بانک (BONK) یکی از اتفاقات شگفت‌انگیز بازار کریپتو است. با این حال، از آنجایی که سرمایه‌گذاران علاقه زیادی به دیگر میم‌کوین‌ها نشان‌ داده‌اند، این توکن اکنون در رتبه ۵۰ بازار قرار دارد.
قیمت این آلتکوین در حال حاضر ۰.۰۰۰۰۳۴۴۳ دلار است که با سقف تاریخی آن در ۰.۰۰۰۰۴۸۰۰ دلار فاصله زیادی دارد. این میم‌کوین می‌تواند با کمک دارندگان خود به رشد ادامه دهد و رکورد جدیدی را در سال جاری به ثبت برساند. با این حال، در صورت کاهش هیجانات پیرامون میم‌کوین‌ها، احتمال نزولی شدن روند وجود خواهد داشت.

رشد قیمت سولانا در پی افزایش علاقه سرمایه‌گذاران سازمانی

قیمت سولانا (SOL) می‌تواند از افزایش علاقه سرمایه‌گذاران سازمانی به این ارز دیجیتال منتفع شود. علی‌رغم شروع آهسته در ابتدای سال جاری، سولانا اکنون برترین دارایی از نظر جذب سرمایه محسوب می‌شود. طبق گزارش‌ها، سولانا از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون، ۲۹ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است.
از آنجایی که بازار در حال بهبود است، پیش‌بینی می‌شود که این روند در ماه ژوئن هم ادامه یابد. همانطور که مؤسسات به انباشت کوین‌های SOL ادامه می‌دهند، قیمت سولانا نیز در حال صعود به سمت ۲۰۰ دلار است. با این حال، اگر سولانا در غلبه بر مقاومت ۱۹۰ دلار ناموفق عمل کند، قیمت آن تا محدوده ۱۶۹ دلار کاهش خواهد یافت.



Source
#لیست #ارزهای #دیجیتال #با #پتانسیل #رشد #بالا #در #ژوئن #۲۰۲۴

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply