Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهیک صرافی ارز دیجیتال ژاپنی به نام دی‌ام‌ام بیت کوین (DMM Bitcoin) اعلام کرده که در اثر یک حمله سایبری، متحمل ضرر ۳۰۵ میلیون دلاری شده است. این حمله باعث سرقت حدود ۴۵۰۳ بیت کوین از این صرافی شده است.
دی‌ام‌ام بیت کوین در واکنش به این حادثه، اقدامات امنیتی را برای جلوگیری از تراکنش‌های غیرمجاز بیشتر انجام داده است. این صرافی همچنین به کاربران خود اطمینان داده که معادل بیت کوین‌های به سرقت رفته را تهیه کرده و کل خسارت را جبران خواهد کرد.
به دنبال این حمله، دی‌ام‌ام بیت کوین به طور موقت خریدهای اسپات را در پلتفرم خود محدود کرده است. همچنین اعلام شده برداشت وجوه به ین ژاپن نیز ممکن است با تأخیر مواجه شود. این صرافی از کاربران خواسته تا در طی روند رسیدگی به این مسئله، صبور باشند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این سومین حمله بزرگ به صرافی‌های ارز دیجیتال مستقر در ژاپن در ۱۰ سال گذشته است. دو حمله بزرگ دیگر به صرافی مت گاکس (Mt. Gox) در سال ۲۰۱۴ و صرافی کوین‌ چک (CoinCheck) در سال ۲۰۲۸ صورت گرفته بود.
متی گرینسپن (Mati Greenspan)، بنیانگذار و مدیرعامل کوانتوم اکونومیک، بر این باور است که این حادثه نشان می‌دهد مردم هنوز از نگهداری ارزهای دیجیتال در صرافی‌های متمرکز درس نگرفته‌اند. وی معتقد است که این حمله، مشابه دو حمله بزرگ قبلی، می‌تواند پذیرش ارزهای دیجیتال در ژاپن را برای مدت طولانی با مشکل مواجه کند.
این حادثه نشان‌دهنده آسیب‌پذیری‌های امنیتی در صنعت ارز دیجیتال است که حتی صرافی‌های برتر نیز از این حملات در امان نیستند. با این وجود، واکنش سریع دی‌ام‌ام بیت کوین برای جبران خسارات، بیانگر تعهد این شرکت به حفظ اعتماد مشتریان و ثبات در بازار است.


منبع

بی‌این کریپتو





Source
#هک #یک #صرافی #ژاپنی #دیگر #۳۰۵ #میلیون #دلار #بیت #کوین #به #سرقت #رفت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply