Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهتوکن بومی پاندا‌سواپ (PANDA)، یک صرافی غیرمتمرکز مستقر در بلاکچین سولانا، طی ۲ روز گذشته رشد قیمتی قابل‌توجهی را تجربه کرده است. طبق داده‌های کوین‌مارکت‌کپ، قیمت این ارز دیجیتال طی این مدت با افزایشی حدودا ۵۰ درصدی به ۰.۰۰۶۷ دلار رسیده است.

در این مدت، ارزش بازار پاندا نیز به بیش از ۵.۳ میلیون دلار افزایش یافته و این توکن اکنون در رتبه ۱۳۹۸ برترین ارزهای دیجیتال بازار قرار دارد. از طرفی، افزایش حجم معاملات پاندا طی روزهای گذشته نشان‌دهنده گسترش علاقه سرمایه‌گذاران به این ارز دیجیتال است.
لازم به ذکر است، قیمت پاندا طی هفته و ماه گذشته نزولی بوده است. هفته گذشته، قیمت پاندا در محدوده ۰.۰۰۴۴ تا ۰.۰۰۷۷ دلار معامله شد که نشان می‌دهد علی‌رغم بهبودهای جزئی که به وقوع می‌پیوندد، احساسات کلی بازار منفی است.

RamzarzRamzarzخرید سریع PANDA!
با یک کلیک پاندا (PANDA) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید PANDA


البته کارشناسان معتقدند که علی‌رغم این اصلاح‌ها، قیمت پاندا همچنان پتانسیل افزایش دارد.panda-swap-price-prediction-is-panda-heading-to-0-02-after-35-surge
در صورتی که حرکت صعودی اخیر ادامه یابد، عبور قیمت پاندا از سطح مقاومت ۰.۰۰۷ دلار محتمل به نظر می‌رسد. رشد پایدار پاندا سواپ می‌تواند قیمت آن را به نزدیکی یا فراتر از آستانه ۰.۰۱ دلار برساند و در ادامه، آماده حرکت به سمت ۰.۰۲ دلار شود.
با این حال، تغییر در احساسات بازار ممکن است باعث شود قیمت پاندا در محدوده ۰.۰۰۶ دلار تثبیت شود. در صورت ادامه روند نزولی، قیمت می‌تواند تا مرز ۰.۰۰۵۹ دلار کاهش یابد.
تجزیه و تحلیل چارت ۴ ساعته پاندا، از احتمال صعود قیمت حکایت دارد. شاخص قدرت نسبی (RSI) در ۶۱.۴۷ قرار گرفته و حاکی از افزایش فشار خرید است. چنانچه RSI بالای سطح ۶۰ باقی بماند، امکان ادامه روند صعودی وجود خواهد داشت.panda-swap-price-prediction-is-panda-heading-to-0-02-after-35-surge
شاخص میانگین جهت‌دار (ADX) نیز که برای بررسی قدرت روند استفاده می‌شود، در سطح ۳۸.۳۷ قرار دارد که نشان می‌دهد روند صعودی فعلی ادامه‌دار خواهد بود.
همچنین، در اندیکاتور مکدی خط مکدی (آبی) به بالای خط سیگنال رسیده است که سیگنالی صعودی محسوب می‌شود.



Source
#رشد #۵۰ #درصدی #پاندا #سواپ #در #دو #روز #قیمت #PANDA #به #صعود #خود #ادامه #خواهد #داد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply