Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبر اساس داده‌های بازار، حجم کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در شبکه شیباریوم پس از بهبود سرعت انتقال توکن بون (BONE) به اتریوم از طریق پل این شبکه، با افزایش ۱۷ درصدی مواجه شده است.

این ارتقاء باعث شده تا زمان انتقال توکن بون به شکل قابل‌توجهی کاهش پیدا کند و به تنها ۴۵ دقیقه برسد. پیش از این، دارندگان توکن بون باید یک هفته برای انتقال صبر می‌کردند.
این بهبود نه تنها بر سهولت تراکنش‌های توکن بون تاثیرگذار است، بلکه سبب افزایش کارایی شبکه و ثبات کلی اکوسیستم شیبا نیز می‌شود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


طبق داده‌های دیفای لاما (DefiLlama)، حجم کل دارایی‌های قفل شده در شیباریوم در یک بازه زمانی پنج روزه، از ۲.۱۱ میلیون دلار به ۲.۴۷ میلیون دلار رسیده است.
این افزایش می‌تواند منجر به جذب بیشتر پروتکل‌های امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) به لایه دوم شیباریوم شود و رونق بیشتری را برای این شبکه به ارمغان بیاورد.shibarium-tvl-soars-17-amid-expedited-bone-token-transfers-to-ethereum
بر اساس سیستم جدید انتقال توکن بون، یک ایست بازرسی برای خروج توکن‌ها از اکوسیستم شیباریوم در نظر گرفته شده است. این سیستم مزایای متعددی را به همراه دارد، از جمله مدیریت سریع‌تر دارایی‌ها برای دارندگان بون و امکان توسعه‌ برنامه‌های پیچیده و فوری روی شبکه‌ لایه ۲. لازم به ذکر است که این ارتقاء تنها برای انتقالات جدید اعمال می‌شود.
با وجود انتشار این اخبار مثبت، قیمت توکن بون در ۲۴ ساعت گذشته با یک افت ۷.۱۶ درصدی به ۰.۶۷۲۱ دلار رسیده و حجم معاملات آن نیز شاهد کاهش ۱۵.۸۳ درصدی بوده است.
از طرف دیگر، ارزش بازار شیبا اینو (SHIB) پس از افزایش ۹.۲ درصدی در طول هفته گذشته، به ۱۶.۴ میلیارد دلار رسیده و توانسته با پیشی گرفتن از کاردانو (ADA)، جایگاه نهم بازار به خود اختصاص دهد و پشت سر دوج کوین (DOGE) قرار بگیرد.
پس از این رشد قابل‌توجه، ۶۷.۰۷ درصد از کل آدرس‌های SHIB اکنون در سود هستند که بالاترین رقم از ماه مارس است.



Source
#افزایش #سرعت #انتقال #پل #شیباریوماتریوم #شیبا #به #یک #قدمی #دوج #کوین #رسید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply