Saturday, July 6, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهارز دیجیتال نات‌کوین (NOT) که اخیرا هیجانات زیادی را در بازار برانگیخته، همزمان با عملکرد ضعیف ارزهای دیجیتال برتر، رشد قیمتی قابل‌توجهی را تجربه کرده است.

این توکن یکی از درخشان‌ترین عملکرد‌ها را طی ۲۴ ساعت اخیر به نمایش گذاشته و ارزش آن طی هفته گذشته نیز تقریبا دو برابر شده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


طبق داده‌های کوین‌مارکت‌کپ، قیمت این ارز دیجیتال طی روز گذشته با رشدی ۲۷.۳ درصدی به ۰.۰۱۲۱۴ دلار و ارزش بازار آن به ۱.۲ میلیارد دلار رسیده است. از طرفی، حجم معاملات آن در مدت مشابه، با افتی ۱۳ درصدی به ۱.۰۸ میلیارد دلار کاهش یافته است.telegram-associated-notcoin-sam-altman-founded
همزمان با رشد قیمت توکن NOT، بازیکنان بیشتری در حال جذب شدن به بازی تلگرامی این پروژه هستند. پیشنهادات و جوایز این بازی در قالب ارز دیجیتال، توجه کاربران تلگرام را به خود جلب کرده است.
این موضوع یکی از دلایل عملکرد خوب این توکن در مقایسه با رمزارزهای دیگر بازار که در حال نزول هستند، محسوب می‌شود.
ورلد‌کوین (WLD) نیز یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی است که طی روز گذشته عملکرد مطلوبی از نظر حجم معاملات داشته، اما قیمت آن هنوز به صورت قابل‌توجهی افزایش نیافته است.
حجم معاملات این ارز دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته با ۹۴ درصد افزایش به ۵۳۷ میلیون دلار رسیده، اما افزایش قیمت آن تنها ۰.۳ درصد بوده است و اکنون در محدوده ۴.۸۱ دلار معامله می‌شود.
یکی از تحلیلگران محبوب حوزه کریپتو به نام مایکل ون‌دی‌پوپ (Michaël van de Poppe)، روز چهارشنبه با انتشار پستی در X عنوان کرد که بیت‌کوین در مرحله نوسان جانبی قرار دارد، اما آلت‌کوین‌ها در حال آماده شدن برای صعودی بالقوه هستند.



Source
#صعود #ادامهدار #ناتکوین #با #وجود #افت #بازار #قیمت #از #مرز #۰۰۱۲ #دلار #گذشت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply