Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت بیت کوین (BTC) از ۴۲ روز پیش در محدوده‌ای جانبی حرکت می‌کند و معامله‌گران در مورد اینکه حرکت بعدی قیمت صعودی خواهد بود یا یک اصلاح به وقوع خواهد پیوست، اختلاف نظر دارند.

یکی از معامله‌گران این حوزه با نام مستعار کریپتوکان (CryptoCon) عنوان کرد:

۴۲ روز را در منطقه کم‌نوسان و کسالت‌بار گذرانده‌ایم

و توضیح داد که فقدان نوسان در قیمت بیت کوین نشانه اصلی کسالت در بازار است.
بر اساس داده‌های کوین‌مارکت‌کپ، بیت کوین در حال حاضر ۶۷,۶۸۰ دلار قیمت دارد که تنها ۶.۷ درصد بیشتر از قیمت آن در ۴۲ روز پیش است. طی این مدت، قیمت بین محدوده ۵۸,۲۵۳ دلار و ۷۱,۴۴۳ دلار در نوسان بوده و تنها ۲ بار به صورت جزئی این سطوح را شکسته است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


یکی دیگر از معامله‌گران به نام ویلی وو (Willy Woo) معتقد است که حرکت جانبی طولانی مدت بیت کوین نکته مثبتی است که نشان‌ می‌دهد قیمت آن هنوز به سقف نرسیده است.
دیگر معامله‌گر رمزارز با نام مستعار دان کریپتو تریدز (Daan Crypto Trades) هم اعتقاد دارد که بیت‌کوین در حال حاضر در مرحله کشف قیمت بوده و در این مرحله، هر اتفاقی امکان‌پذیر است.
وی پیش‌بینی کرده که چنانچه قیمت از سقف تاریخی ۷۳,۶۷۹ دلار عبور کند، تا پایان سال به ۱۰۲,۰۷۳ دلار خواهد رسید.-zone-consolidation-or-boom-traders-debate
با این حال، برخی از تحلیلگران با توجه به شاخص‌های مختلف، چندان نسبت به آینده امیدوار نیستند. برای مثال، تیموتی پیترسون (Timothy Peterson) عنوان کرده که بر اساس شاخص نسبت قیمت بیت کوین به ارزش متکالف (Bitcoin Price to Metcalfe Value)، بیت کوین ممکن است تا ۵۴,۱۹۰ دلار سقوط کند.
این شاخص بر این پایه استوار است که قیمت بیت کوین با مجذور تعداد کاربران یا شرکت‌کنندگان شبکه ارتباط مستقیم دارد.
به گفته پیترسون، هم اکنون این شاخص به ۱۰۲ درصد رسیده است. زمانی که این شاخص بیش از ۱۰۰ درصد باشد، قیمت ممکن است با اصلاحی حداقل ۲۰ درصدی مواجه شود.



Source
#سناریوهای #پیش #روی #بیت #کوین #از #زبان #تحلیلگران #قیمت #BTC #بالا #میرود #یا #میریزد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply