Sunday, June 30, 2024


ETF اسپات بیت کوین بلک راک (IBIT) موفق شد جایگاه GBTC شرکت گری اسکیل را در کمتر از ۱۰۰ روز از آن خود کند.

به گزارش والکس و به نقل از دکریپت، ETF اسپات بلک‌راک اکنون بیت‌کوین بیشتری نسبت به رقیب خود، یعنی گری اسکیل دارد.

هنگامی که بازارهای ایالات متحده در روز سه شنبه بسته شد، iShares Bitcoin Trust (IBIT) مقدار ۲۸۸٬۶۷۱ بیت کوین در مقایسه با ۲۸۷٬۴۵۴ بیت کوین صندوق GBTC داشت. بر اساس گزارش کوین گلس، این تغییر پس از آن اتفاق افتاد که GBTC شاهد خروجی ۱۰۵ میلیون دلاری و IBIT در روز سه شنبه با ۱۰۲ میلیون دلار ورودی مواجه شد.

این خبر تنها یک روز پس از آن منتشر شد که صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین به نقطه عطف قابل توجهی رسیده‌اند و اکنون مجموعا ۱ میلیون بیت کوین در اختیار دارند. مجموع این صندوق‌ها علاوه بر ایالات متحده، شامل صندوق‌های ETF در آلمان، کانادا و صندوق‌هایی است که اخیرا راه اندازی شده اند که اکنون در هنگ کنگ معامله می‌شوند.

از زمانی که معاملات ETF اسپات بیت کوین در ژانویه آغاز شد، گری اسکیل معتقد بود که جایگاه صندوق آن توسط بلک راک جایگزین نمی‌شود.

مایکل سوننشاین، مدیر عامل سابق Grayscale در ماه آوریل، طی مصاحبه‌ای گفته بود که این شرکت پس از تبدیل و رقابت مستقیم با صندوق‌هایی که کارمزدهای بسیار پایین‌تری دارند، انتظار افزایش جریان خروجی را داشت، اما در حال رسیدن به «تعادل» است.

گری اسکیل اخیرا اعلام کرده است که سوننشاین در ماه آگوست از سمت خود کناره‌گیری می‌کند، اگرچه هیچ اشاره‌ای به GBTC نشده است.



Source
#داراییهای #صندوق #ETF #بیت #کوین #بلک #راک #از #گری #اسکیل #پیشی #گرفت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply