Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهسولاما (SOLAMA)، یک پروژه‌ مبتنی بر بلاکچین سولانا که با ترکیب طنز و کریپتو، فضایی سرگرم‌کننده را برای علاقه‌مندان به حوزه‌ رمزارز ایجاد کرده است، از روز گذشته شاهد رالی قیمتی چشمگیری است.

سولاما تنها سه ماه پس از راه‌اندازی‌اش، به دلیل داشتن ویژگی‌های کاربردی در دنیای واقعی و تمرکز بر فرهنگ میم، توانسته توجه زیادی را به خود جلب کند.
این پروژه دارای یک ربات تلگرام، یک مینی‌گیم سرگرم‌کننده و یک فروشگاه آنلاین برای فروش کالاهای مختلف است. ارائه این امکانات باعث واکنش‌های مثبت نسبت به توکن سولاما و افزایش قابل‌توجه قیمت آن شده است.
علاوه بر این، تمام سود حاصل از فروش توکن‌های سولاما دوباره به اکوسیستم آن تزریق می‌شود. این سرمایه‌گذاری مجدد در بخش‌های مختلفی مانند بازاریابی، بازخرید و سوزاندن توکن و پاداش‌دهی به جامعه‌، صرف می‌شود.

RamzarzRamzarzخرید سریع SOLAMA!
با یک کلیک سولاما (SOLAMA) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید SOLAMA


رویکرد سولاما بر مشارکت فعال جامعه‌ بنا شده و با پاداش دادن به مشارکت‌کنندگان، آنها را به فعالیت تشویق می‌کند.
قرارداد هوشمند سولاما تحت ممیزی‌های فنی دقیق قرار گرفته که یکپارچگی را تضمین و امنیت آن را افزایش می‌دهد. نقدینگی سوزانده‌شده و انصراف از مالکیت قرارداد (Renounced Contract) هم گواه دیگری بر شفافیت بالای این پروژه است.
در نهایت، با توجه به همکاری سولاما با صرافی مکسی (MEXC) و برنامه‌ این پروژه برای حضور در صرافی‌های بیشتر، می‌توان انتظار داشت که قیمت توکن سولاما در آینده به سطوح بالاتری دست یابد. این امر می‌تواند سولاما را به سودآورترین توکن میم در بلاکچین سولانا تبدیل کند.
بر اساس داده‌های بازار، قیمت سولاما روز گذشته، ۶۷.۷۵ درصد افزایش یافت و به ۰.۰۴۵ دلار رسید. با این حال، در زمان نگارش این خبر، قیمت سولاما کمی عقب‌نشینی کرده و با ۴۸.۳۹ درصد رشد روزانه، در محدوده ۰.۰۳۷ دلار معامله می‌شود.best-meme-coins-to-invest-in-today-tuesday-may-28-zekecoin-solama-sealana-apebond
همچنین، حجم معاملات ۲۴ ساعته این میم‌کوین ۵۱۱.۵۴ درصد افزایش یافته است.



Source
#صعود #سولاما #یکی #از #میمکوینهای #آیندهدار #سولانا #علت #رشد #۷۰ #درصدی #SOLAMA #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply