Monday, July 1, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهاتنا لبز (Ethena Labs) با انتشار یک گزارش جدید، آخرین گواهی سه‌گانه خود را برای تأیید دارایی‌های پشتیبان استیبل‌کوین USDe به ارزش ۲.۶۷ میلیارد دلار، منتشر کرده است.

این گزارش‌‌ تضمین می‌کند که دارایی‌های پشتوانه این استیبل کوین در چهارچوب راه‌حل‌های نگهداری سازمانی و خارج از صرافی‌ها نگهداری می‌شوند.
طبق گزارش، شرکت کوپر مارکتز (Copper Markets AG) حدود ۱.۳۱ میلیارد دلار USDe، شرکت سی‌اچ یوروپ دیجیتال سولوشن (CH Europe Digital Solution) حدود ۱.۳۳ میلیارد دلار USDe و شرکت کوبو گلوبال (Cobo Global HK Limited) حدود ۵.۵۲ میلیون دلار USDe در اختیار دارند.
همچنین در گزارش‌ها ذکر شده که استیبل کوین USDe تا ۲۴ می ۲۰۲۴، دارای نرخ پشتوانه ۱۰۱.۷۴ درصدی بوده که یعنی میزان وثیقه‌ها از ارزش بازار خود دارایی‌ بیشتر است.

RamzarzRamzarzخرید سریع ENA!
با یک کلیک اتنا (ENA) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید ENA


اتنا لبز صندوق ذخیره خود به ارزش ۴۲.۳ میلیون دلار را برای مواقع اضطراری آماده کرده و همچنین، ۱۵.۴ میلیون دلار برای مینت/بازخرید دارایی در نظر گرفته است.
این شرکت به طور مداوم دارایی‌های بیشتری را به ذخایر خود اضافه کرده و با سایر استخرهای نقدینگی، مانند فرکس فایننس (Frax Finance)، برای جلوگیری و رفع مشکلات سیستماتیکی، نظیر سقوط ارزش همکاری می‌کند.
اتنا لبز در تلاش برای ایجاد یک سیستم پرقدرت و شفاف است که ارزیابی مستقلی از دارایی‌های وثیقه را ارائه می‌دهد و بدین وسیله، اعتماد جامعه دیفای را جذب می‌کند.
در زمان نگارش این خبر، توکن‌ بومی اتنا لبز، یعنی ENA در محدوده قیمتی ۰.۸۷ دلار معامله می‌شود که طی یک هفته و یک ماه گذشته به ترتیب ۴ و ۱۰ درصد افزایش رشد دارد.ethena-labs-enhances-transparency-with-triple-usde-attestation



Source
#صعود #قیمت #اتنا #در #پی #انتشار #گزارشی #درباره #حجم #وثیقه #استیبل #کوین #USDe

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply