Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهپروتکل فانتوم یک مشارکت استراتژیک برای اعتبارسنجی تراکنش‌های شبکه‌ خود با گوگل کلود (Google Cloud) امضا کرده است، مشارکتی که ممکن است باعث افزایش قیمت ارز دیجیتال FTM شود.

فانتوم یک پروتکل بلاکچینی مبتنی بر فناوری گراف جهت‌دار غیرمدور (DAG) است که اکنون با گوگل کلود وارد همکاری شده است. این مشارکت فراتر از اعتبارسنجی ساده است و گوگل به تشویق توسعه‌دهندگان برای ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز روی پلتفرم فانتوم نیز کمک خواهد کرد.
همکاری اخیر فانتوم با گوگل کلود، به دنبال مشارکت‌های قبلی آنها است. پیش از این، گوگل کلود داده‌های فانتوم را در برنامه‌ مجموعه‌ داده‌های عمومی خود فهرست‌بندی کرده بود.

RamzarzRamzarzخرید سریع FTM!
با یک کلیک فانتوم (FTM) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید XRP


این بار، فانتوم قصد دارد از زیرساخت امن، مقیاس‌پذیر و انعطاف‌پذیر گوگل کلود به همراه قابلیت‌های هوش مصنوعی آن برای کمک به توسعه‌دهندگان خود استفاده کند.
فانتوم در حال حاضر یکی از ارزهای دیجیتال با ارزش بازار بالا است، اما همچنان قیمت پایینی دارد. تحلیلگران بر این باورند که همکاری با گوگل کلود می‌تواند این روند را تغییر دهد.
کل اکوسیستم فانتوم با این مشارکت از نظر عملکرد و توان عملیاتی جذاب‌تر خواهد شد و توسعه‌دهندگان بیشتری را به خود جذب خواهد کرد.
در نهایت، انتظار می‌رود این عوامل به افزایش استفاده از شبکه فانتوم و در نتیجه، افزایش قیمت توکن بومی آن، FTM، منجر شود. در زمان نگارش این خبر، توکن فانتوم با افزایش ۰.۶۶ درصدی نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی ۰.۸۲ دلار معامله می‌شود. حجم معاملات روزانه آن نیز ۱۱.۳۴ درصد افزایش داشته و به ۲۳۱ میلیون دلار رسیده که نشان‌دهنده‌ علاقه‌ بازار به این ارز دیجیتال است.
علاوه بر این همکاری، فانتوم در حال آماده‌سازی برای راه‌اندازی یک شبکه‌ سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) جدید به نام سونیک (Sonic) است که نشان از آینده‌‌ای روشن برای این پروتکل دارد.






Source
#گوگل #کلود #به #اعتبارسنج #فانتوم #تبدیل #میشود #منتظر #صعود #قیمت #FTM #باشید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply