Sunday, July 7, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت بیت‌کوین بعد از شکست در عبور از مقاومت ۷۰ هزار دلاری، در حال حاضر در محدوده ۶۸ هزار دلار نوسان می‌کند. با وجود این تثبیت قیمت، تحلیل‌های درون زنجیره‌ای، نشان‌دهنده‌ آینده‌ای روشن برای بیت‌کوین هستند.

ویلی وو (Willy Woo)، تحلیلگر مطرح حوزه ارزهای دیجیتال، معتقد است که تثبیت قیمت بیت‌کوین به مدت دو ماه و نیم، با وجود تقاضای صعودی، برای این ارز دیجیتال مفید بوده است. او می‌گوید این دوره تثبیت نشان می‌دهد که قبل از رسیدن به اوج، پتانسیل بیشتری برای افزایش قیمت بیت‌کوین وجود دارد.
وو همچنین اشاره می‌کند که جریان ورودی خالص سرمایه به شبکه بیت‌کوین در ماه می به طور پیوسته در حال افزایش بوده است. تقاضای روزانه برای صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین نیز طی دو هفته گذشته به شدت افزایش یافته است. این تقاضا حتی از میزان بیت‌کوین استخراج‌شده‌ روزانه هم بیشتر است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


علاوه بر این، تقاضا در بازارهای آتی، به ویژه در میان معامله‌گران خرد با تقاضای بلندمدت، افزایش یافته است. جالب اینجاست که این افزایش تقاضا بدون رسیدن به سطوح خطرناک فومو (FOMO) یا ترس از دست دادن فرصت، در حال رشد است.bitcoin-futures-market-btc-price
نکته‌ مهم دیگر، خروج تعداد زیادی از بیت‌کوین‌ها از صرافی‌ها در طول فاز تثبیت است. این موضوع می‌تواند در آینده منجر به کمبود عرضه بیت‌کوین شود و در نتیجه، فشار رو به بالایی را بر قیمت بیت‌کوین وارد کند.
ویلی وو، سطح مقاومت کلیدی بیت‌کوین را ۷۳ هزار دلار تعیین کرده است. عبور از این سطح می‌تواند باعث فشار خرید کوتاه‌مدت و افزایش قیمت بیت‌کوین به ۷۵ هزار دلار شود. به نظر وی، عوامل بنیادی و افزایش تقاضا، دیر یا زود باعث ایجاد فشار خرید و رشد قیمت بیت‌کوین خواهند شد.






Source
#رشد #تقاضا #در #بازار #آتی #بیت #کوین #قیمت #BTC #در #بازار #اسپات #رکورد #جدیدی #میزند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply