Thursday, July 4, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبر اساس گزارش جدید شرکت کوین‌شیرز (CoinShares)، مجموع سرمایه ورودی به محصولات سرمایه‌گذاری بیت کوین در هفته گذشته به بیش از ۱ میلیارد دلار و مجموع آن از ابتداری سال تا به امروز به حدود ۱۴.۶ میلیارد دلار رسیده است. این افزایش سرمایه‌گذاری عمدتاً به مؤسسات و سرمایه‌گذاران بلندمدت نسبت داده می‌شود.

طی هفته گذشته، محصولات سرمایه‌گذاری بیت کوین ۱.۰۱ میلیارد دلار سرمایه جذب کردند. همچنین، مجموع سرمایه جذب شده توسط همه محصولات سرمایه‌گذاری رمزارزی، ۱.۰۵ میلیارد دلار بود که مجموع سرمایه‌گذاری در این بخش را از ابتدای سال تا کنون، به رکورد ۱۴.۹ میلیارد دلار رسانده است.
گزارش اخیر کوین‌شیرز همچنین حاکی از افزایش ۲۸ درصدی حجم معاملات هفتگی و رسیدن آن به ۱۳.۶ میلیارد دلار است. صندوق‌های سرمایه‌گذاری کریپتو اکنون در مجموع ۹۸.۴۳ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت دارند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


افزایش اخیر حجم خرید و قیمت، در درجه اول به واسطه خوش‌بینی بازار نسبت به تأیید ETF اسپات اتریوم در هفته گذشته به وجود آمد. علی‌رغم تایید این صندوق‌ها در پایان هفته گذشته، همچنان عملکرد بیت کوین بهتر از اتریوم است و جریان ورود سرمایه به ETFهای این ارز دیجیتال ادامه دارد.
داده‌های فارساید اینوستورز (Farside Investors) نشان می‌دهد که از ۲۰ تا ۲۴ می، موسسات نزدیک به ۱.۰۵۷ میلیارد دلار در ETFهای اسپات بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
در این میان، تحلیلگر معروف با نام مستعار رکت کپیتال (Rekt Capital) بیان داشته که بهبود اخیر بیت کوین به بالای ۷۰ هزار دلار، موجب تشکیل یک سقف محلی دیگر شده است. او پیش‌بینی می‌کند که روند جانبی قیمت بین ۶۰ هزار تا ۷۰ هزار دلار احتمالاً برای مدتی ادامه خواهد داشت.bitcoin-investment-inflows-hit-1b-as-long-term-holders-accumulat
جان آلبرت (John Albert) نیز می‌گوید که اگر قیمت بیت کوین بر مقاومت ۶۸ هزار دلار غلبه کند، به سطوح بالاتری دست خواهد یافت.
در همین حال، سرمایه‌گذاران سازمانی و بلندمدت از روند جانبی بیت کوین برای افزایش ذخایر خود بهره می‌برند. به گزارش گلس‌نود، سرمایه‌گذاران بلندمدت برای اولین بار از دسامبر ۲۰۲۳ به انباشت مجدد این ارز دیجیتال روی آورده‌اند.
در همین راستا، یکی از تحلیلگران مشهور بازار کریپتو به نام علی مارتینز (Ali Martinez)، به افزایش فعالیت خرید نهنگ‌ها در روزهای اخیر اشاره کرده است.



Source
#بازار #بیتکوین #میلیارد #دلار #جذب #کرد #هولدرهای #بلندمدت #در #حال #انباشت #مجدد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply