Thursday, July 4, 2024


به گفته شرکت تحلیلی سنتیمنت (Santiment)، نهنگ‌های کریپتو در حال انباشت یک آلت کوین مبتنی بر اتریوم (ETH) هستند. چیلیز (CHZ) یک ارائه‌دهنده زیرساخت وب ۳.۰ برای ورزش و سرگرمی است.

به گزارش والکس و به نقل از دیلی هودل، قیمت چیلیز، در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۲٪، در هفته گذشته بیش از ۱۴٪ و در این ماه بیش از ۲۷٪ افزایش یافته است.

بر اساس داده‌های سنتیمنت، آدرس‌های نهنگ با حداقل ۱۰ میلیون توکن CHZ در ۳۰ روز گذشته در مجموع ۴۲.۶۷ میلیون CHZ به موجودی خود اضافه کرده‌اند. این پروژه همچنین شاهد بالاترین سطح حجم معاملات خود در ۲۲ ماه گذشته است.

انباشت چیلیزانباشت چیلیز

سنتیمنت همچنین می‌گوید که Ondo Finance (ONDO)، پروژه‌ای که بر توکن‌سازی دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) متمرکز است، «برترین توکن پرطرفدار (ترند) در رمزارزها» است.

این شرکت تحلیلی خاطرنشان کرد که ۵٬۱۱۰ کیف پول دارای موجودی ONDO در ۲۶ فوریه و ۳۳٬۲۲۵ کیف پول دارای موجودی ONDO در ۲۶ می وجود داشته که تعداد آن‌ها در عرض سه ماه ۵۵۰٪ رشد داشته است.

نمودار ONDOنمودار ONDO

Ondo Finance بر توکنیزه کردن اوراق قرضه کوتاه مدت و اوراق خزانه ایالات متحده تمرکز دارد. رئیس و مدیر ارشد اجرایی این پروژه، جاستین اشمیت (Justin Schmidt) و بنیانگذار و مدیر عامل ناتان آلمن (Nathan Allman)، هر دو از کارمندان سابق گلدمن ساکس هستند.

ONDO در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۱.۲۷ دلار معامله می شود. این دارایی کریپتو در رتبه ۵۹ بر اساس ارزش بازار تقریبا ۶٪ در ۲۴ ساعت رشد داشته است و در هفته گذشته بیش از ۳۷٪ افزایش قیمت داشته است.



Source
#سنتیمنت #انباشت #ناگهانی #یک #آلتکوین #توسط #نهنگها #معرفی #توکن #ترند #این #روزها

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply