Saturday, July 6, 2024


افزایش قیمت میم کوین‌ها در این فصل سر و صدای زیادی در جامعه ارزهای دیجیتال به پا کرده است. پپه و WIF در عرض یک سال پس از عرضه عمومی به جمع ۲۰ ارز دیجیتال برتر راه یافتند. اکنون این میم کوین‌ها از نظر سود باز (Open Interest) به رتبه‌های برتر دست یافته‌اند.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، میم کوین ها در بازارهای اهرمی ارزهای دیجیتال نیز کشش قابل توجهی به دست آورده‌اند. چهار مورد از ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نظر همان سود باز (OI) میم‌کوین هستند که Pepe (PEPE) با ۸۱۲.۶ میلیون دلار OI و نزدیک به نیمی از سود باز سولانا در میان میم کوین‌ها پیشتاز و در رتبه چهارم است.

سلطه میم کوین‌ها در بازار فیوچرز

به غیر از پپه، دوج کوین، بونک (BONK) و Dogwifhat (WIF) نیز به ۱۰ رتبه برتر راه یافته‌اند. بیت کوین (BTC) با ۱۱.۱ میلیارد دلار OI در رتبه اول جدول قرار دارد و پس از آن اتریوم (ETH) با ۹.۱۵ میلیارد دلار در رتبه بعدی است.

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد تفاوت قابل توجه OI از بالا به پایین است. سود باز بیت کوین ۱۱ میلیارد دلار است، در حالی که پروتکل نیر (NEAR) در جایگاه دهم تنها ۲۳۰ میلیون دلار OI دارد که نشان‌دهنده تفاوت عمده در علاقه معامله‌گران است.

نمودار سود بازنمودار سود باز

افزایش اخیر OI برای میم کوین‌ها ناشی از شتاب صعودی آن‌ها در چند هفته گذشته است؛ زمانی که پپه به بالاترین رکورد جدید خود رسید در حالی که WIF به بالاترین قیمت چند هفته‌ای خود یعنی بیش از ۳.۳۰ دلار دست یافت.

سود باز به مجموع قراردادهای مشتقه معلق که هنوز تسویه نشده‌اند، اطلاق می‌شود. یک قرارداد از لحظه‌ای که توسط خریدار یا فروشنده باز می‌شود تا زمانی که توسط طرف مقابل بسته شود، «باز» ​​تلقی می شود. OI با اضافه شدن قراردادهای جدید افزایش یافته و با تسویه قراردادها کاهش می‌یابد.

سود باز رو به رشد نشان‌دهنده حرکت صعودی در بازار است، زیرا معامله‌گران اهرمی پوزیشن‌های معاملاتی بیشتری را با پیش‌بینی حرکت قیمت باز می‌کنند.

علی‌رغم افزایش قیمت میم‌کوین‌ها و افزایش OI، فاندینگ ریت برای ممکوین‌ها در سراسر صرافی‌های کریپتو منفی باقی مانده است.

فاندینگ ریت نشان‌دهنده هزینه حفظ یک پوزیشن در یک سوآپ دائمی یا قرارداد آتی نسبت به قیمت اسپات آن دارایی است. فاندینگ ریت مثبت نشان دهنده تمایل به بازار صعودی است در حالی که فاندینگ ریت منفی نشان دهنده احساسات نزولی است.



Source
#سلطه #میم #کوینها #در #بازار #ارزهای #دیجیتال #از #۱۰ #رتبه #برتر #رتبه #در #اختیار #میم #کوینها

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply