Sunday, July 7, 2024


FLOKI در ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش بیش از ۲۳٪ قیمت خود بوده است. ربات‌های معاملاتی جدید فلوکی احساسات صعودی را در مورد آن تقویت کرده‌اند.

به گزترش والکس و به نقل از کوین گیپ، قیمت فلوکی همچنان در حال صعود است، زیرا این میم کوین از یک ربات جدید معاملاتی رونمایی کرده است.

افزایش قیمت فلوکی

پروژه میم کوین Floki پس از اینکه قیمت آن با بیش از ۲۳٪ افزایش به ۰.۰۰۰۲۹ دلار رسید، دوباره در کانون توجه قرار گرفت. در طی ۶ روز گذشته، این توکن بیش از ۳۹٪ رشد داشته و به پاک کردن یک صفر نزدیک‌تر شده است.

ربات‌های معاملاتی فلوکی و تأثیر کوین بیس

در حال حاضر، بیش از یک عامل اساسی باعث افزایش قیمت فلوکی شده است. یکی از بزرگترین ابتکارات جدید توسعه‌دهندگان فلوکی شامل ربات‌های معاملاتی است.

این ربات معاملاتی در تلگرام راه اندازی شده و به دارندگان فلوکی در شبکه BNB Chain خدمات رسانی خواهد کرد. هدف این است که اطمینان حاصل شود که این ربات تقاضا برای توکن‌ها را از طریق سهولت دسترسی یا خرید افزایش می‌دهد. این ربات معاملاتی در هر تراکنشی که انجام می‌دهد، ۱٪ کارمزد دریافت می‌کند.

طبق اطلاعات به دست آمده، ۵۰٪ از کارمزد تراکنش‌های جمع آوری شده برای بازخرید FLOKI در بازار آزاد استفاده می‌شود. در دنیای میم کوین‌ها که این توکن‌ها دارای منابع در گردش بسیار زیادی هستند، چنین اقدام استراتژیکی برای حذف این منابع برای کاهش عرضه و رشد قیمت آن‌ها بسیار مفید است.

سوزاندن توکن‌ها یکی از راه‌های اصلی پروژه‌هایی مانند شیبا اینو و فلوکی برای رهایی از مازاد عرضه است. فلوکی نیز اخیرا ۱۵ میلیارد توکن را پس از تأیید Floki DAO سوزانده است.

یکی دیگر از روندهای اصلی که باعث محبوبیت FLOKI شده است، فهرست شدن اخیر آن در Coinbase Perpetuals است. کوین بیس به عنوان بزرگترین پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال در ایالات متحده شناخته می‌شود و خبر لیست شدن فلوکی اعتبار زیادی برای این میم کوین داشته است.

آیا ATH جدید نزدیک است؟

ATH فعلی فلوکی در حال حاضر ۰.۰۰۰۳۱۳۸ دلار است که کمتر از ۱۰٪ با آن فاصله دارد. اگر احساسات اجتماعی فلوکی که موجب صعود قیمت آن شده است، حفظ شود، این افزایش ۱۰ درصدی در هفته های آینده ممکن است. در حالی که فلوکی برای آزمایش مجدد یک ATH جدید خیز برداشته، رقبایی مانند PEPE مکررا در حال ثبت ATH جدید هستند.



Source
#علت #افزایش #قیمت #فلوکی #آیا #اوج #قیمت #جدیدی #در #راه #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply