Sunday, July 7, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهیک معامله‌گر با خرید و نگهداری توکن‌ هوش مصنوعی رندر (RNDR) به مدت هفت‌ ماه، حدود ۱۳.۲ میلیون دلار (۳۴۵ درصد) سود به دست آورده است.

طبق گزارش‌ها، وی ابتدا ۱.۶۹ میلیون توکن رندر را به ارزش ۳.۸۳ میلیون دلار در صرافی کوین‌‌بیس خریداری کرد. سپس، به مدت ۷ ماه صبر کرد و حتی در جریان سقوط قیمت‌ها در ماه مارس، دارایی‌های خود را به فروش نرساند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این نهنگ در نهایت در تاریخ ۲۴ می توکن‌های خود را که ارزش آن به ۱۷.۰۳ میلیون دلار رسیده بود، به صرافی کوین‌بیس منتقل کرد و آن‌ها را فروخت و به این ترتیب ۳۴۵ درصد سود کسب کرد.position-trader-profits-13-million-345-with-the-nvidia-of-crypto
توکن رندر به دلیل عملکرد درخشان و همسویی خود با روند‌های بخش‌ هوش مصنوعی، به «انویدیای حوزه کریپتو» معروف شده است. توکن RNDR از نوامبر ۲۰۲۳ تا می ۲۰۲۴ افزایش ۳۴۵ درصدی را تجربه کرد که ناشی از علاقه بازار به دارایی‌های مرتبط با هوش مصنوعی بود.
علاوه بر این، راه‌حل‌های ارائه‌شده توسط رندر به استفاده بهینه از کارت‌های گرافیک منجر می‌شوند. لذا، تقاضای فزاینده‌ای برای این ارز دیجیتال وجود دارد.
توکن رندر در حال حاضر ۱۰.۱۵ دلار قیمت دارد و ارزش بازار آن ۳.۹ میلیارد دلار است که پتانسیل رشد قابل توجه و اعتماد سرمایه‌گذاران به آن را نشان می‌دهد.


منبع

فاین بولد





Source
#ماجرای #سود #۱۳ #میلیون #دلاری #یک #نهنگ #از #خرید #فروش #رندر #انویدیای #دنیای #کریپتو

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply