Tuesday, July 2, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر روزهای اخیر، آپو آپوستاجا (Apu)، یک میم‌کوین جدید با تم قورباغه، با جلب حمایت جامعه خود توانسته سروصدای زیادی در دنیای رمزارزها به پا کند. این پروژه که در حال حاضر بیش از ۱۱,۶۵۰ هولدر توکن و ۱۳,۰۰۰ عضو در کانال تلگرام دارد، به دنبال آن است تا جایگزین میم‌کوین‌های با تم سگ شود.

در زمان نگارش این خبر، آپو با ۲۳.۹۱ درصد رشد روزانه در محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۸۳ دلار معامله می‌شود.apu-memecoin-soars-reaching-11600-token-holders-with-strong-community-support
تیم آپو به تازگی از خریداری دامنه APU.COM به عنوان وب‌سایت رسمی خود خبر داده است. این مهاجرت از دامنه قبلی، یک نقطه عطف مهم در توسعه این پروژه محسوب می‌شود. این دامنه جدید به افزایش آگاهی از برند، اصالت و شناخت آپو کمک خواهد کرد.

RamzarzRamzarzخرید سریع APU!
با یک کلیک اپوستاجا (APU) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید APU


علاوه بر این، آپو موفق شده در صرافی‌های معتبر مکسی (MEXC)، بیت‌گت، بیت‌مارت، گیت‌ (Gate.io)، بینگ‌ایکس، کوینکس و ال‌بنک (LBank) لیست شود. این پروژه همچنین با یک بازارساز همکاری می‌کند و موفق به قبولی در ممیزی متاترست (Metatrust) شده است.
از آنجایی که این پروژه کیف پول اختصاصی برای بازاریابی ندارد، در حال حاضر بخش زیادی از فعالیت‌های برندسازی آن از طریق کمپین‌های مردمی و تأمین مالی جامعه صورت می‌گیرد.
آپو دارای حداکثر عرضه ۴۲۱.۶۹ میلیارد توکن است که تاکنون ۸۲.۷۹ میلیارد از آن سوزانده شده است. این توکن هیچ‌گونه مالیاتی برای خرید یا فروش ندارد و کل عرضه را برای تأمین‌کنندگان نقدینگی اختصاص می‌دهد.
آپو تاکنون توانسته فاز اول و دوم نقشه راه خود، مبنی بر لیست شدن در صرافی‌های غیرمتمرکز و دستیابی به بیش از ۱۰۰۰ هولدر را با موفقیت پشت سر بگذارد.
اهداف بعدی آن شامل عرضه کالاهای تجاری اختصاصی، انتشار مجموعه NFT و رسیدن به بیش از ۱۰۰,۰۰۰ هولدر است. آپو در حال حاضر بر روی یونی‌سواپ برای خرید و فروش عرضه می‌شود.



Source
#دستاوردهای #مهم #آپو #آپوستاجا #قورباغه #جدیدی #که #در #دنیای #میمکوینها #غوغا #میکند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply