Wednesday, July 3, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهفعالیت‌های آنچین در شبکه بلاکچین شیباریوم، طی ۳ روز گذشته افزایش چشمگیری داشته است. بر اساس داده‌های شیباریوم‌اسکن (Shibariumscan)، تراکنش‌های جدید شبکه شیباریوم از روز جمعه تا امروز حدود ۵۰ درصد افزایش یافته و از ۵۱۵۰ به ۷۶۹۱ عدد رسیده است.

علاوه بر این، تعداد کل حساب‌های شیباریوم افزایش قابل‌توجهی داشته و از ۱۰۵۳۶۷ حساب در ۱ می به ۱۱۳۷۳۲ حساب در ۲۷ می رسیده است. این افزایش از گسترش روزافزون پلتفرم و افزایش اعتماد کاربران به آن حکایت دارد.
اکوسیستم شیبا طی به‌روز‌رسانی اخیر در تاریخ ۱۶ می، صرافی غیرمتمرکز بومی خود یعنی شیبا‌سواپ (ShibaSwap) را در شیباریوم ادغام کرده است. این حرکت استراتژیک بخشی از تلاش گسترده‌تر برای افزایش کاربرد و جذابیت این بلاکچین محسوب می‌شود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


از نظر تکنیکال، قیمت شیبا اینو در یک الگوی انقباض نوسانات (VCP) در حال حرکت است. در پی تشکیل این الگو، معامله‌گران به انتظار یک شکست صعودی یا نزولی می‌مانند و سپس وارد بازار می‌شوند.shiba-inu-shibarium-network-activity-spike
چنانچه قیمت SHIB با موفقیت بر مقاومت خط گردن در ۰.۰۰۰۰۲۶۳۱ دلار غلبه کند، به طور بالقوه می‌تواند افزایشی تقریباً ۳۲ درصدی را تجربه کرده و تا مقاومت ۰.۰۰۰۰۳۲۸۲ دلار افزایش یابد.
با این حال، اگر موفق نشود بر این مقاومت غلبه کند، احتمال سقوط آن تا سطح حمایتی ۰.۰۰۰۰۲۳۴۵ دلار وجود دارد. از دست رفتن این سطح حمایت می‌تواند باعث کاهش بیشتر قیمت تا ۰.۰۰۰۰۲۰۵۲ دلار شود.


منبع

بی‌این‌کریپتو





Source
#افزایش #فعالیتهای #آنچین #در #بلاکچین #شیباریوم #امیدی #به #صعود #قیمت #SHIB #هست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply