Saturday, July 6, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبا افزایش خوش‌بینی‌ها نسبت به آینده اتریوم، قیمت دو توکن این اکوسیستم، یعنی پپه (PEPE) و ماگ (MOG) امروز، دوشنبه ۲۷ می، به بالاترین سطح تاریخی خود رسیده‌ است. این خوش‌بینی با تأیید صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم در ایالات متحده در هفته گذشته تقویت شده است.

قیمت پپه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته و حجم معاملات روزانه آن به بیش از ۳ میلیارد دلار رسید که بسیار بالاتر از محدوده معمول آن (۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون دلار) است. سود باز قراردادهای پپه نیز افزایش یافته که نشانه‌ای برای ورود پول جدید به بازار و احتمال نوسانات بیشتر قیمت است.
با این حال، نسبت خریداران به فروشندگان برای پپه به نفع فروشندگان است که تمایل برخی از معامله‌گران به فروش استقراضی یا پوزیشن شورت را نشان می‌دهد.

RamzarzRamzarzخرید سریع MOG!
با یک کلیک ماگ کوین (MOG) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید MOG


در میان هیجانات ناشی از تأیید ETF اسپات اتریوم، قیمت میم کوین ماگ (MOG) با تم گربه نیز در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶۰ درصد افزایش یافته است.
این افزایش به دلیل تمایل معامله‌گران به استفاده از ماگ به عنوان گزینه‌ای برای کسب بازدهی بیشتر از رشد اکوسیستم اتریوم، رخ داده است. در همین راستا، حجم معاملات ماگ نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۰ درصد افزایش یافته است.ethereum-meme-coins-pepe-mog-hit-lifetime-highs-on-ether-etf-filing-approvals-
داده‌های بازار آتی نشان می‌دهد که سود باز قراردادهای ماگ در ۲۴ ساعت گذشته از ۵ میلیون دلار به ۸.۳ میلیون دلار افزایش یافته است. این موضوع می‌تواند نشانه‌ای از ورود پول جدید به بازار ماگ و افزایش احتمالی نوسانات قیمت این توکن در آینده باشد.
همانطور که گفته شد، معامله‌گران دو میم کوین پپه و ماگ را به عنوان گزینه‌ای جایگزین برای کسب بازدهی از رشد اتریوم در نظر گرفته‌اند. در واقع، زمانی که احتمال تأیید ETFهای اتریوم برای معامله در ایالات متحده افزایش یافت، روند صعودی این دو توکن آغاز شد.
میم‌کوین‌ها به طور معمول فاقد ارزش ذاتی هستند، اما اخیرا به دلیل رشد و افزایش محبوبیت اکوسیستم‌هایی که بر بستر آنها ساخته شده‌اند، مورد توجه قرار گرفته‌اند.



Source
#صعود #بیوقفه #ماگ #کوین #رکورد #قیمتی #میم #کوین #MOG #شکسته #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply