Thursday, July 4, 2024


هفته آینده چند توکن آنلاک قابل توجه خواهیم داشت که ارزش کل آن بیش از ۳۸۰ میلیون دلار است. قیمت توکن‌ها ممکن است در حوالی تاریخ باز کردن قفل آن‌ها نوسانات قابل توجهی را تجربه کند.

به گزارش والکس و به نقل از بی این کریپتو، توکن آنلاک یا باز کردن قفل توکن‌ها شامل عرضه توکن‌هایی است که قبلا تحت شرایط جذب سرمایه مسدود شده بودند. پروژه‌ها برای جلوگیری از فشار فروش در بازار و جلوگیری از کاهش قیمت توکن‌ها، این عرضه‌ها را به دقت برنامه‌ریزی می‌کنند.

با این حال، عواملی مانند کمبود نقدینگی یا برداشت زودهنگام سود توسط سرمایه‌گذاران، می‌تواند به طور قابل توجهی بر قیمت این دارایی‌ها تأثیر بگذارد. در اینجا پنج توکن آنلاک مهم این هفته را بررسی خواهیم کرد.

آپتیمیزم (OP)

تاریخ توکن آنلاک: ۳۱ می (۱۱ خرداد)

تعداد توکن‌های آنلاک شده: ۳۱.۳۴ میلیون OP

عرضه در گردش فعلی: ۱.۰۸ میلیارد OP

آپتیمیزم یک راهکار مقیاس‌پذیری لایه ۲ است که هدف آن بهبود سرعت و کاهش کارمزد تراکنش‌ها در شبکه اصلی اتریوم است. هولدرهای توکن OP می‌توانند با رای دادن به پیشنهادات و تصمیماتی که توسعه و مدیریت شبکه را شکل می‌دهند، در حاکمیت اکوسیستم آپتیمیزم مشارکت کنند.

در ۳۱ می، این پروژه بیش از ۳۰ میلیون توکن OP را به عرضه در گردش خود اضافه خواهد کرد. طبق داده‌های سایت TokenUnlocks، توزیع این توکن‌ها به سرمایه‌گذاران و مشارکت کنندگان اصلی اختصاص خواهد یافت.

وان اینچ (۱INCH)

تاریخ توکن آنلاک: ۱ ژوئن (۱۲ خرداد)

تعداد توکن‌های آنلاک شده: ۹۸.۷ میلیون ۱INCH

عرضه در گردش فعلی: ۱.۱۵ میلیارد ۱INCH

وان اینچ یک دکس اگریگیتور یا تجمیع‌کننده صرافی‌های غیرمتمرکز است که نقدینگی را از دکس‌های مختلف تامین می‌کند تا بهترین نرخ‌های معاملاتی ممکن را در اختیار کاربران قرار دهد. هدف این صرافی بهینه‌سازی و ساده‌سازی معاملات با یافتن کارآمدترین مسیرهای تراکنش، به حداقل رساندن لغزش (Slippage) و کاهش کارمزد معاملات است.

توکن انلاک این پروژه برای ۱ ژوئن برنامه‌ریزی شده است. این توزیه شامل نزدیک به ۱۰۰ میلیون توکن خواهد بود که برای توسعه‌دهندگان، سرمایه‌گذاران اولیه و صندوق‌های سرمایه گذاری خطرپذیر اختصاص داده شده است.

دی وای دی ایکس (DYDX)

تاریخ توکن آنلاک: ۱ ژوئن (۱۲ خرداد)

تعداد توکن‌های آنلاک شده: ۳۳.۳۳ میلیون DYDX

عرضه در گردش فعلی: ۲۷۹.۸ میلیون DYDX

در اوایل سال ۲۰۲۳، dYdX، بزرگ‌ترین پروتکل غیرمتمرکز معاملات آتی دائمی، تغییراتی را در توکنومیک اولیه خود اعلام کرد. طبق به‌روزرسانی، ۲۷.۷٪ از کل عرضه dYdX به سرمایه‌گذاران اولیه، ۲۶.۱٪ به خزانه‌داری، ۱۵.۳٪ به تیم و ۷.۰٪ به کارمندان و مشاوران آینده dYdX اختصاص خواهد یافت. بخش اعظم توزیع توکن‌های DYDX حاصل از آنلاک در ۱ ژوئن بین سرمایه‌گذاران و تیم این پروژه توزیع م‌ شود و توکن های باقی‌مانده برای کارمندان آینده محفوظ است.

سویی (SUI)

تاریخ توکن آنلاک: ۱ ژوئن (۱۲ خرداد)

تعداد توکن‌های آنلاک شده: ۶۵.۰۸ میلیون SUI

عرضه در گردش فعلی: ۲.۳۳ میلیارد SUI

Sui یک بلاکچین لایه ۱ با کارایی بالاست که از الگوریتم اجماع اثبات سهام برای اطمینان از عملکرد و امنیت شبکه استفاده می‌کند. این پروژه توسط شرکت Mysten Labs توسعه داده شد. این شرکت در سال ۲۰۲۱ توسط کارمندان سابق Novi Research تاسیس شد که راه‌اندازی بلاکچین Diem و ایجاد زبان برنامه‌نویسی Move را در کارنامه خود دارد.

SUI یک کوین حاکمیتی است و هولدرهای آن می‌توانند در مورد پیشنهادات مهم رای داده و آینده این پلتفرم را شکل دهند. سویی همچنین برای پرداخت کارمزد تراکنش‌های این شبکه نیز به کار می‌رود. آنلاک این کوین در ۱ ژوئن انجام می‌شود و بخش قابل توجهی از توکن‌های اختصاص داده شده برای شرکت‌کنندگان در جذب سرمایه سری A و B، ذخیره انجمن و خزانه Mysten Labs خواهد بود.

اتنا (ENA)

تاریخ توکن آنلاک: ۱ ژوئن (۱۲ خرداد)

تعداد توکن‌های آنلاک شده: ۵۳.۶ میلیون ENA

عرضه فعلی در گردش: ۱.۴۷ میلیارد ENA

اتنا (Ethena) یک پروتکل ارز ترکیبی است که بر بستر شبکه اتریوم ساخته شده است. این پروژه یک راه حل ارز دیجیتال بومی مستقل از بانکداری سنتی را ارائه داده و همچنین به کاربران جهانی یک ابزار پس‌انداز دلاری به نام «اوراق قرضه اینترنتی (Internet Bond)» ارائه می‌دهد.

هولدرهای توکن ENA نیز می‌توانند در مورد پیشنهادهای حاکمیتی رای دهند. در اول ژوئن، این پروژه بیش از ۵۰ میلیون ENA اختصاص داده شده به توسعه اکوسیستم خود را توزیع خواهد کرد.

سایر توکن آنلاک‌ها

دیگر آنلاک‌های بزرگ هفته آینده عبارتند از Yield Guild Games (YGG)، SingularityNET (AGIX)، Echelon Prime (PRIME)، Manta Network (MANTA) و Acala (ACA). ارزش کل توکن‌های آنلاک شده بیش از ۳۸۰ میلیون دلار است.

اگرچه باز کردن قفل توکن‌ها اغلب یک رویداد نزولی در نظر گرفته می‌شود، اما یک زمان‌بندی خوب و برنامه‌ریزی درست می‌تواند دوام طولانی‌مدت پروژه را افزایش دهد. توکن آنلاک‌ها به اعضای تیم انگیزه می‌دهند، مشارکت جامعه را تقویت کرده و به ارتقای رشد اکوسیستم کمک می‌کنند.



Source
#توکن #آنلاک #مهم #این #هفته #مراقب #کاهش #قیمت #این #آلت #کوینها #باشید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply